فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا:

ترخیص خودرو به زودی با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود

عصر خودرو- رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: در آینده نزدیک فرایند ترخیص خودرو به صورت اینترنتی و از طریق نرم افزارهای تلفن همراه انجام خواهد پذیرفت.

ترخیص خودرو به زودی با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدی گفت: باعنایت به نامگذاری سال98 به عنوان پلیس هوشمند توسط سردار فرمانده ناجا، در راستای تحقق آن هدف، اصلاح فرایندها، هوشمندسازی و توسعه خدمات در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا قرار گرفت و این امر با شیوع ویروس کرونا شتاب بیشتری یافت.

    وی افزود: یکی از خدمت های جدید پلیس راهور ناجا، ترخیص خودروهای توقیف شده توسط مقامات قضائی و پلیس راهور است که گام اول در دفاتر پلیس+10 و گام دوم فرآیند ترخیص خودرو به صورت اینترنتی و از طریق نرم افزارهای تلفن همراه انجام خواهد پذیرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه در فاز اول برای 12 کلان شهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، قم، کرمانشاه، ساری، رشت، گرگان، شیراز و اراک انجام می شود، گفت: در فاز دوم و در اوایل سال 99 این فرآیند به کل کشور تسری خواهد یافت.

    سرهنگ محمدی با بیان اینکه درحال حاضر در تهران 11 ستاد ترخیص وجود دارد که خدمات ترخیص خودرو را انجام می دهند به توسعه 139 دفتر پلیس+10 اشاره و بیان کرد: به طور میانگین در فاصله یک الی دو کیلومتری منازل عموم شهروندان تهرانی، یک دفتر پلیس+10 وجود دارد.

    رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در سراسر کشور و کلیه شهرستان های کشور یکهزار و 66 دفتر پلیس+10 وجود دارد و در آینده نزدیک به هم میهنان عزیز خدمات ترخیص خودرو ارائه خواهند داد، اضافه کرد: کل مراحل فرایند ترخیص خودرو به صورت پیامکی به مالک خودرو ابلاغ می شود، بعد از احراز هویت و مالکیت مالک، اطلاعات به صورت الکترونیکی به ستاد ترخیص ارسال و پس از تاییدیه بلامانع بودن ترخیص به صورت سیستمی توسط ماموران و با نظارت حاکمیتی پلیس راهور انجام می شود و نیازی به حضور فرد در ستاد ترخیص راهور نیست.

    سرهنگ محمدی در خاتمه گفت: هزینه حمل خودرو با جرثقیل و هزینه پارکینگ را مالک به صورت اینترنتی و با دستگاه پوزی که در دفاتر پلیس+10 تعبیه شده پرداخت  می کند و با ارائه قبض ترخیص، شخص می تواند به پارکینگ مربوطه برای ترخیص وسیله نقلیه توقیفی خود مراجعه کند و اگر شخص در همان روز به پارکینگ مراجعه کند، هیچ گونه هزینه ای به پارکینگ پرداخت نخواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو