فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح محدودیت ورود خودروها به خراسان رضوی آغاز شد

عصر خودرو-رییس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: اجرای طرح ممانعت از ورود خودروها به منظور سفرهای غیر ضرور به این استان آغاز شد.

اجرای طرح محدودیت ورود خودروها به خراسان رضوی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ هادی امیدوار افزود: از صبح امروز عوامل پلیس‌راه، فرماندهی انتظامی و نیروهای هلال‌احمر برای اجرای این طرح در 22 نقطه در ورودی‌های استان مستقر شده‌اند.
    وی اضافه کرد: در این طرح خودروهایی که غیر ضروری وارد استان می‌شوند برگشت داده می‌شوند و در ورودی شهرها نیز عوامل اورژانس و بهداشت برای طرح غربالگری ویروس کرونا مستقر هستند.
    رییس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: هم‌اینک ترافیک در ورودی و خروجی مشهد کمی پر حجم است.
    امیدوار افزود: با خلوت شدن جاده‌ها متاسفانه میانگین سرعت افزایش یافته که این افزایش سرعت موجب ایجاد حوادث و شدت یافتن آنها می‌شود.
    وی تاکید کرد: رانندگان ضمن پرهیز از ترددهای غیر ضروری با رعایت سرعت مطمئنه در مسیرها تردد کنند.

    با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان رضوی و شهر مشهد مسوولان این استان و نیز کلانشهر مشهد به طور موکد اعلام کرده و می‌کنند که "خراسان رضوی آمادگی پذیرش میهمانان نوروزی را ندارد و هیچ گونه خدمات اقامتی در دسترس مسافران احتمالی قرار نخواهد گرفت. "

    بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی 568 نفر گزارش شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط