فونیکسریمکسبهتام

تخصیص سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالای اساسی

عصر خودرو- مقام مسئول سازمان راهداری از تخصیص ۳۰ درصد سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالاهای اساسی به مقصد یا از مبدأ ۵ بندر مهم کشور خبر داد.

تخصیص سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالای اساسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری اظهار کرد: با توجه به ورود مقدار قابل توجهی کالای اساسی به کشور، تصمیمات مهمی در زمینه حمل به موقع این کالاها اتخاذ شده است.

    وی افزود: در ایام نوروز امسال هیچ گونه محدودیت تردد برای حمل کالاهای اساسی در کشوروجود ندارد و حمل این کالاها به صورت شبانه روزی با همکاری سایر دستگاه ها، انجام می شود.

    وی ادامه داد: 30 درصد سهمیه سوخت جبرانی به ناوگانی که کالاهای اساسی را از مبدأ و به مقصد 5 بندر امام خمینی(ره)، شهید رجایی، امیرآباد، چابهار و انزلی حمل می کنند، تخصیص داده می شود.

    وی همچنین از اعطای سهمیه تشویقی لاستیک و روغن موتور با نرخ دولتی به این ناوگان برای جابجایی کالاهای اساسی خبر داد و گفت:  برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ، ضدعفونی کردن مستمر پایانه های حمل بار در دستور کار قرار دارد تا کالاهای اساسی  با همکاری دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای به موقع به مراکز انبار و مصرف در سراسر کشور جابه جا شود.

    مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا سازمان راهداری بیان کرد: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا با استناد به دستورالعمل های صادر شده از سوی وزارت بهداشت، برخی اقدامات در دستور کار است که از جمله آن می توان به متوقف کردن ثبت اثر انگشت در کلیه مراحل دریافت بار، محدود کردن بارهای ورودی به سالن اعلام بار، ایجاد فاصله بین محل قرار گرفتن رانندگان، انجام مستمر اعلام بار از صبح تا ساعت 24 به منظور کاهش تجمع رانندگان، پرداخت وجه بین رانندگان و شرکت های حمل و نقل از طریق کارتخوان، ضدعفونی کردن پایانه ها، استفاده از تب سنج در ورودی پایانه و  نصب بنر ،توزیع بروشور ها و فیلم های آموزشی حاوی توصیه های بهداشتی و نظافت فردی در محل های تجمع رانندگان و مکان های مناسب ، اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو