فونیکسریمکسبهتام

صفر تا صد طرح جدید پلیس برای ترخیص خودرو

عصر خودرو- رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا مراحل ترخیص خودرو از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ و نرم افزارهای موبایلی را تشریح کرد.

صفر تا صد طرح جدید پلیس برای ترخیص خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در تشریح خبر فوق اظهار داشت: باعنایت به نامگذاری سال98 به عنوان پلیس هوشمند توسط سردار فرمانده ناجا، در راستای تحقق آن هدف، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اصلاح فرایندها و هوشمندسازی و توسعه خدمات در دستور کار قرار گرفت و با شیوع ویروس کرونا شتاب بیشتری یافت.

    وی افزود: یکی از خدمت های جدید پلیس راهور ناجا ترخیص خودروهای توقیف شده توسط مقامات قضایی و پلیس راهور است که گام اول در دفاترپلیس+10 و گام دوم فرایند ترخیص خودرو به صورت اینترنتی و از طریق نرم افزارهای تلفن همراه انجام خواهد پذیرفت.

    سرهنگ محمدی گفت: در فاز اول برای تعداد 12کلان شهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، قم، کرمانشاه، ساری، رشت، گرگان، شیراز، اراک انجام می شود و در فاز دوم و در اوایل سال99 این فرایند به کل کشور تسری خواهد یافت.

    وی ادامه داد: درحال حاضر در تهران تعداد 11 ستاد ترخیص که خدمات ترخیص خودرو را انجام می دهند به 139 دفتر پلیس+10توسعه خواهد نمود و بطور میانگین در فاصله یک الی دو کیلومتری به منازل عموم شهروندان تهرانی یک دفتر پلیس10 وجود دارد.

    رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اذعان داشت: در سراسر کشور و کلیه شهرستانهای کشور تعداد 1066 دفتر پلیس+10 وجود دارد و  در آینده نزدیک که به هم میهنان عزیز خدمات ترخیص خودرو ارائه خواهند نمود  که کل مراحل فرایند ترخیص خودرو بصورت پیامکی به مالک خودرو ابلاغ می کردد. بعد از احراز هویت و احراز مالکیت مالک، اطلاعات بصورت الکترونیکی به ستاد ترخیص ارسال و پس از تاییدیه بلامانع بودن ترخیص که به صورت سیستمی توسط ماموران و با نظارت حاکمیتی پلیس راهور انجام می شود، نیازی به حضور فرد در ستاد ترخیص راهور نمی باشد.

    وی افزود: هزینه حمل خودرو با جرثقیل و هزینه پارکینگ را مالک بصورت اینترنتی و با دستگاه پوزی که در دفاتر پلیس+10 تعبیه شده پرداخت می نماید و با ارائه قبض ترخیص، شخص می تواند به پارکینک مربوطه برای ترخیص وسیله نقلیه توقیفی خود مراجعه نماید و اگر شخص  در همان روز به پارکینگ مراجعه کند هیچگونه هزینه ای به پارکینگ پرداخت نخواهد نمود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو