فونیکسریمکسبهتام

نیروهای تب‌سنج در همه مبادی ورودی و خروجی اصفهان مستقر می‌شوند

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در راستای اقدام پیشگیرانه و با هدف مقابله با ویروس کرونا، نیروهای تب سنج در ۲۷ مبادی ورودی و خروجی استان مستقر می‌شوند.

نیروهای تب‌سنج در همه مبادی ورودی و خروجی اصفهان مستقر می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  داریوش کریمی   با بیان‌اینکه این طرح بصورت رسمی از فردا آغاز خواهد شد، افزود: اولویت ما در اجرای این طرح، تب‌سنجی و غربالگری خودروهای غیراصفهانی و مربوط به استان های دیگر است.

    وی با بیان کرد: امکان تب‌سنجی و غربالگری همه خودروها وجود ندارد و سیاست ما هم این نیست که ورودی‌های استان قفل شود و مردم به زحمت بیفتند. 

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان ادامه داد: افزایش ترافیک و ازدحام جمعیت در مبادی ورودی شهرها می‌تواند عاملی برای انتشار و گسترش بیشتر ویروس کرونا شود.

    وی خاطرنشان کرد: نجاتگران و پرسنل امدادی جمعیت هلال احمر استان در اجرای آزمایشی طرح غربالگری و تب‌سنجی که از چهاردهم اسفند تا امروز ادامه داشت،  22 هزار و 242 نفر از سرنشینان بیش از هشت هزار و 500 خودرو را در مبادی ورودی شهرستان‌های سمیرم، فریدن، شهرضا، نایین، خور و بیابانک، شاهین‌شهر، نجف آباد، فلاورجان و مبارکه را مورد پایش قرار دادند.

    کریمی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، فرمانداری و اورژانس در این طرح مشارکت دارند، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا از طریق سنجش نخستین علامت بیماری مزبور یعنی افزایش تب و دمای عمومی بدن است.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: اکنون ایستگاه‌های پایش و غربالگری مسافران در برابر بیماری کرونا در پایگاه‌های امداد و نجات پشته سمیرم، نوغان فریدن، امین آباد(رامشه) شهرضا، نوگنبد نایین، سه راهی خور و بیابانک، مورچه خورت شاهین شهر، پلیس راه نجف‌آباد، پلیس راه فلاورجان و پلیس راه مبارکه  مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

    وی به شهروندان توصیه کرد که تا می‌توانند از خانه خارج نشوند و تنها برای تهیه اقلام ضروریاز منزل بیرون بروند.

    کریمی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند با این ویروس مقابله کند، گفت: خروج از منزل و مسافرت به نقاط دیگر استان و کشور ظلم به خود و خانواده است و مردم باید متوجه خطر این ویروس خطرناک شوند.

    وی تصریح کرد: مردم در بحران‌ها و حوادث مختلف هر وقت که به کمک و یاری دولت آمدند موفق شدیم و به راحتی بحران را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم در این شرایط هم مردم همراهی و همکاری خوب و شایسته‌ای برای مهار بحران ویروس کرونا با مسوولان داشته باشند.

    بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت و درمان، کل مبتلایان به کووید-19 در کشور به 13938 نفر است که تاکنون 4590 نفر از بیماران مبتلا به  بهبود یافته و مرخص شده‌اند.
    مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 724 نفر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو