فونیکسریمکسبهتام

صف های طولانی آمریکایی پشت در فروشگاه‌ها پیش از طلوع آفتاب

ذخیر بنزین بعضی شهرهای آمریکا ته کشید

عصر خودرو- در سراسر آمریکا، هنگام سپیده دم صبحگاهی، هزاران نفر از خریداران بیرون از سوپرمارکت ها و خواربارفروشی ها، پیش از آغاز به کار آنها، صف کشیده بودند و به دنبال فرصتی برای خرید لوازم ضروری خود بودند.

ذخیر بنزین بعضی شهرهای آمریکا ته کشید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، فروشگاهی در شهر آنیون ایالت نیوجرسی در ساعت 8 صبح فعالیت خود را شروع کرد و تمامی موجودی شیر و بطری های آب آن ظرف 5 دقیقه تمام شد.

    در شهر آستین در ایالت تگزاس نیز بنزین مخازن پمپ های بنزین خالی شد. هیچ بطری مایع سفیدکننده در فروشگاه های زنجیره ای «هوم دیپو» در شهر فرفکس ایالت ویرجینیا پیدا نمی شود.

    در سراسر آمریکا، هنگام سپیده دم صبحگاهی، هزاران نفر از خریداران بیرون از سوپرمارکت ها و خواربارفروشی ها، پیش از آغاز به کار آنها، صف کشیده بودند و به دنبال فرصتی برای خرید لوازم ضروری خود بودند، اقلامی که در قفسه ها تمام شده است زیرا این کشور با شیوع ویروس کرونا مواجه شده است.

    آمریکایی ها روزهاست که در حال ذخیره سازی کالاها هستند اما بسیاری از آنها هنگامی متوجه شدت و مرگبار بودن شیوع این بیماری شدن که دونالد ترامپ در روز جمعه حالت فوق العاده اعلام کرد و 50 میلیارد دلار برای مقابله با این ویروس اختصاص داد.

    بیش از 2500 نفر با این بیماری مواجه شده و حداقل 52 نفر جان خود را از دست داده اند. این بیماری 154 هزار نفر را در جهان مبتلا کرده که حدود 5800 نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

    مقامات محلی آمریکا برای کند کردن روند این بیماری، مدارس را تعطیل کردند و برخی از کارفرمایان از کارمندان خود خواستند تا از منزل به کار خود ادامه دهند. نتیجه این هجوم برای ذخیره سازی و مهیا کردن خود برا یک مدت طولانی ایزوله‌سازی سبب فشار در توزیع کالاهای مصرفی در سراسر این کشور شده است.

    به منظور جلوگیری از کمبود، فروش مجدد و افزایش قیمت، بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای مقدار اقلام خاصی که هر مشتری می تواند بخرد را محدود کردند به ویژه محصولات تمیزکننده خانگی و ضدعفونی کننده دست که کارشناسان می گویند برای کشتن این ویروس موثر است.

    توین هانتر، نماینده فروش فروشگاه تارگت در شهر آنیون گفت: «این بدتر است زیرا مردم عمده خرید می کنند و برخی از افراد آنقدر سنگ دل هستند که دوباره آنچه خریده اند را می فروشند.»

    همزمان با کمبود مواد اولیه اساسی مانند پاستا، گوشن و دستمال توالت، برخی از اقلام دیگر نیز به طرز غیرمنتظره ای با کمبود مواجه شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو