فونیکسریمکسبهتام

توزیع ۲۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی

عصر خودرو- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: از ۱۰ روز گذشته تا کنون ۲۰ هزارلیتر محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی در کشور توزیع شده است.

توزیع ۲۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مرتضی ضامنی  افزود: تهیه محلول ضد عفونی کننده برای در اختیار قرار دادن به رانندگان تاکسی در بازار به دلیل افزایش قیمت ها ممکن نبود و با پیگیری های وزارت کشور به صورت مستقیم از تولید کننده ها مواد ضد عفونی را تهیه و در اختیار رانندگان تاکسی در کشور قرار دادیم.

    وی ادامه داد: فرآیند تحویل مواد ضد عفونی کننده به رانندگان تاکسی ادامه دارد و شهرداری ها در کشور نیازهای خود را به ما اعلام می کنند و درخواست های آنها در کمترین زمان پاسخ داده می شود و مواد ضدعفونی کننده برای توزیع بین رانندگان تاکسی را در اختیارشان قرارمی دهیم.

    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خاطر نشان کرد: در برخی مناطق کشور رانندگان تاکسی زودتر پیش قدم شدند و خودروهای خود را ضد عفونی کردند، اما موضوعی که برای تهیه و در اختیار قرار دادن این مواد به رانندگان تاکسی مهم است، این است که این فرآیند باید مستمر باشد.

    در تهیه دستکش و ماسک مشکل داریم

    ضامنی تاکید کرد: اما متاسفانه در تهیه دستکش و ماسک مشکل داریم و با توجه به اینکه رانندگان تاکسی تماسی زیادی با محیط اطراف و همین در ارتباط زیاد با مردم هستند و خطر بیشتری آنها را تهدید می کند، وجود دستکش و ماسک برای آنها ضروری است.

    وی گفت: ضد عفونی کردن خودرو های تاکسی به صورت یک اقدام عمومی توسط شهرداری ها انجام می شود و بخشی از ضد عفونی کردن تاکسی ها هم توسط راننده ها است، اما در هر حال ضد عفونی کردن باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: از آنجا که تقاضای سفر به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش یافته، در برخی شهرها تعداد ناوگان فعال تاکسیرانی نیز کاهش یافته و به اندازه نیاز مردم شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط