فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

استفاده از خودروهای جدید برای رفع آلودگی‌ معابر و اماکن

عصر خودرو- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: سه دستگاه خودروی جدید برای ضد عفونی و نیز رفع آلودگی‌ از معابر و اماکن عمومی در صنایع شهید زرهرن طراحی و تولید شده و در روزهای آینده از آن استفاده می‌شود.

استفاده از خودروهای جدید برای رفع آلودگی‌ معابر و اماکن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» ادامه داد: بر اساس نیاز قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا و در راستای افزایش تجهیزات ضدعفونی‌کننده، مهندسان توانمند صنایع شهید زرهرن توانستند سه دستگاه خودروی جدید ضدعفونی‌کننده با قابلیت‌های مطلوب رفع آلودگی را تولید کنند.

    وی با بیان اینکه از این خودروها در روزهای آتی برای ضد عفونی کردن معابر عمومی استفاده می‌شود، اظهار داشت: دو دستگاه از این تجهیزات روی خودروی سبک با قابلیت پاشش بالغ بر 20 متر و یکی دیگر نیز روی خودروی سنگین با قابلیت 15 هزار لیتر و پاشش بیش از 30 متر، اماکن و خیابان‌های شهری را ضد عفونی خواهد کرد.

    فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این پروژه‌های ضد عفونی‌کننده، با نام «رازی» در مرکز ساخت، تولید و بهینه‌سازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن طراحی و تولید شد.

    حیدری با اشاره به اقدامات نزاجا تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا با تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس منحوس در تمامی شهرهای کشور، ضد عفونی و رفع آلودگی معابر و خیابان‌ها را در دستورکار خود قرارداد و همچنین با در اختیار گذاشتن بیمارستان‌های هاجر و خانواده نقش موثری را در کنترل و درمان بیماری کرونا داشته است.

    وی افزود: قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، بیمارستان سیار 50 تختخوابی را در شهر مقدس قم دایر کرد و علاوه بر درمان، مواد ضد عفونی‌کننده را نیز به صورت رایگان در اختیار مردم شهرک پردیسان می‌گذارد.

    فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی شهرها خاطرنشان کرد: در تمامی شهرها موضوع ضد عفونی کردن اماکن توسط قرارگاه جنگ نوین نزاجا انجام می‌شود. همچنین چندین مرحله معابر، خیابان‌ها، اماکن عمومی و دولتی شهر مقدس قم تحت عنوان عملیات حضرت علی ابن ابی طالب (ع) ضد عفونی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط