فونیکسریمکسبهتام

جریمه کرونایی خودروها در شیراز، شایعه یا واقعیت؟

عصر خودرو- شایعه جریمه‌کردن خودروهایی که ۲ بار در روز از مقابل دوربین‌ها در شیراز عبور می‌کنند همچنان در فضای مجازی بین کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود ، رییس پلیس راهور استان فارس با تکذیب این شایعه از شهروندان خواست تا اخبار را از مبادی رسمی و معتبر دنبال کنند.

جریمه کرونایی خودروها در شیراز، شایعه یا واقعیت؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی بین برخی کاربران دست به دست می شود که در آن از سوی پلیس اعلام شده هر خودرو 2 بار در روز از روبروی یک دوربین عبور کند جریمه می‌شود.این شایعه به رئیس پلیس استان فارس نسبت داده شده و اینکه این اقدام به منزله پیشگیری از بیماری کرونا و درجهت سلامتی مردم اتخاذ شده است.

    رییس پلیس راهور استان فارس در این باره گفت: جریمه عبور بیش از 2 بار خودرو در روز از مقابل یک دوربین در شیراز شایعه است و صحت ندارد.

    سرهنگ مصطفی عباسی،افزود: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه هر خودرو 2 بار در روز از مقابل یک دوربین عبور کند پلاک آن ثبت و بدون اغماض با جریمه 200هزار تومانی روبرو خواهد شد، موضوع سریعا در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه کارشناسان در بررسی های اولیه این موضوع را تکذیب کردند، گفت: پلیس با انتشار دهندگان خبر کذب برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

    با شناسایی 29 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس  آمار کنونی مبتلایان فارس به 133 نفر رسیده است.موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار مشاهده شده است.

    در 24 ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا  در فارس گزارش نشده است 51 درصد از مبتلایان استان فارس در بیمارستان بستری هستند و 44 درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و 5 درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند. سه نفر از مبتلایان به کرونا در استان فارس تا کنون جان خود را از دست داده اند.

    با شناسایی 595 مورد جدید قطعی ابتلا به کووید19 در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 7161 نفر رسید.تاکنون 2394 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 بهبود یافته و ترخیص شده اند.متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 43 نفر از مبتلایان جدید کووید_19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 237 مورد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو