فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۳۲۱۷»

واریز سوخت ۴۰۰ لیتری به کارت سوخت سواری‌های کرایه‌ای در اسفند

عصر خودرو- مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گفت: سوخت تمامی سواری‌های کرایه‌ای در کارت‌ خودروها شارژ شده است.

واریز سوخت ۴۰۰ لیتری به کارت سوخت سواری‌های کرایه‌ای در اسفند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  داریوش باقر  جوان مدیر کل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  اینکه برای تمامی سواری‌های کرایه‌ای 400 لیتر سوخت برای اسفند ماه در نظر گرفته شده است گفت: سوخت  تمامی سواری‌های کرایه طبق جلساتی که با وزارت نفت و  وزارت کشور انجام شده  بر اساس پیمایش است.
    او اظهار کرد: در صورت که میزان سوخت آن‌ها بیشتر از 400 لیتر و طبق پیمایش  بیشتر باشد  مابه التفاوت  هزینه یارانه‌ای و آزاد آن‌ها به شماره شبای آن‌ها واریز می‌شود.

    مدیر کل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه تکذیبه‌ای  که شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برای واریز نکردن 400 لیتر سوخت ارائه داده بود به هیچ عنوان قابل قبول نیست، افزود: هم اکنون کارت تمامی خودرو‌های سواری بین شهری شارژ شده  و این موضوع به صورت کامل رد شده است.

    باقر جوان  ادامه داد: برای خودرو‌های سواری دوگانه سوز 60 درصد این میزان یعنی 240 لیتر واریز شده است.

    داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه بر اساس سهمیه‌بندی سوخت در حوزه ناوگان‌های مسافری اقدامات بسیار موثری از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شده است، گفت: برای ناوگان‌های سواری کرایه پلاک عمومی در ماه‌های آذر، دی و بهمن 750 لیتر سوخت واریز شده، اما از ابتدای اسفند ماه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش خودرو‌ها خواهد بود.

    او با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه وزارت کشور مقرر شد تخصیص سوخت بر اساس پیمایش خودرو‌ها باشد و هر خودرویی که میزان پیمایش آن بیشتر باشد، سوخت بیشتری را دریافت می‌کند، افزود: از ابتدای اسفند ماه خودرو‌ها 400 لیتر سوخت دریافت می‌کنند و مابه‌التفاوت را طی مسافت به شماره حساب شبا آن‌ها واریز می‌شود.

    مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: هر خودرویی که به ویژه در اسفند ماه بیشترین تردد را داشته باشد، مابه‌ التفاوت بیشتری را دریافت خواهد کرد و با توجه به آنکه در این ماه میزان جابه‌جایی مسافران بیشتر است به نظر می‌رسد که این ناوگان هزینه‌های بیشتری را دریافت کند.

    گفتنی است؛ فاطمه کاهی،   چندی پیش سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اختصاص 400 لیتر بنزین یارانه‌ای در اسفند امسال و فروردین 98 به تاکسی‌های بین شهری گفت: درحال‌حاضر این خبری که در فضای مجازی منتشر شده به شدت تکذیب می‌شود.

    سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه مدیر کل مسافر بری سازمان راهداری کشور این خبر را تایید کرده است، اضافه کرد: در واقع تصمیم گیرنده اصلی تخصیص سوخت به عهده شرکت پخش فرآورد‌های نفتی نیست به طوری که باید وزارت کشور تایید نهایی را ابلاغ کند و بلافاصله ما هم اجرا می‌کنیم.

    این در حالی است که بسیاری از سواری‌های کرایه‌ای بین شهری از پیماشی بودن واریز سوخت‌ها ناراضی بودن که این امر باعث تجمع و گلایه مندی آن‌ها شده بود.

     
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو