فونیکسریمکسبهتام

خودرو ارزان‌تر می‌شود

عصر خودرو- عضو اتحادیه فروشندگان اتوموبیل و نمایشگاه‌داران گفت: در صورت ادامه روند فعلی باز هم شاهد کاهش قیمت‌ها در روزهای آینده خواهیم بود.

خودرو ارزان‌تر می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، علیرضا پورحسنی در خصوص تاثیر ویروس کرونا بر وضعیت فروش خودرو آن هم در روزهای پایانی سال گفت: معاملات ماشین در فضاهای عمومی و پر رفت و آمد انجام می‌شود و با توجه به اینکه در روزهای اخیر مردم از حضور در این اماکن اجتناب می‌کنند پس طبیعی است که شاهد افت محسوس معاملات خودرو در روزهای اخیر باشیم.

    وی ادامه داد: ما 60 درصد بازار عید را از دست دادیم و دیگر نباید انتظار اتفاق خاصی در سال 98 باشیم.

    پورحسنی در خصوص آخرین وضعیت قیمت خودروها گفت: در هفته گذشته با افزایش قیمت ارز و رفتن به لیست سیاه FATF قیمت‌ها روند صعودی به خود گرفت اما باز شدن کانال مالی و کنترل قیمت ارز باعث کاهش قیمت‌ها شد که اینها عوامل بین‌المللی هستند. در حوزه داخلی آن دسته از مالکان ماشین که با هدف کسب سود اقدام به ثبت‌نام خودرو کرده بودند اکنون با وجود گسترش ویروس و تعطیلی شهر و آینده مبهم این افراد به دنبال فروختن خودرو به هر قیمتی هستند زیرا سال آینده مدل آنها یک‌سال قدیمی می‌شود از طرف دیگر اکنون کمتر فردی دنبال خرید خودرو است. همچنین دغدغه اصلی مردم خرید ماسک و پیدا کردن مواد ضد عفونی و مریض نشدن است تا اینکه خودرو معامله کنند.

    وی در پایان تصریح کرد: در صورت ادامه روند فعلی باز هم شاهد کاهش قیمت‌ها در روزهای آینده خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم