فونیکسریمکسبهتام

تجمل‌گرایی ترامپ در زمین مسابقات خودروی Daytona

عصر خودرو- منابع خبری معتقدند ترامپ تا ساعاتی دیگر در مسابقات ۵۰۰ مایلی دی‌تونا حاضر خواهد شد تا خودروی لیموزین Beast خود را به نمایش بگذارد.

تجمل‌گرایی ترامپ در زمین مسابقات خودروی Daytona
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر طبق گفته‌های برخی از منابع خبری ترامپ قصد دارد بر خلاف عرف و اصول ریاست جمهوری، خودروی فوق لوکس خود را در زمین مسابقات 500 مایلی دی‌تونا به نمایش بگذارد. در حالی که به نمایش گذاشتن وسایل لوکس و پر قیمت توسط این شخص از سوی خیلی از منتقدین مورد انتقاد قرار گرفته است ترامپ به آن‌ها بی‌توجه‌ای می‌کند و تلاش دارد یک دور در این زمین مسابقه بزند. یکی از این منابع خبری که معمولا اخبار رسمی از کاخ سفید را منتشر می‌کند مدعی شده این امر امروز اتفاق خواهد افتاد. وی در حساب کاربری خود در توئیتر در این باره نوشت: "خیلی از افراد به من اطلاع داده‌اند که رئیس جمهور امروز با خودروی لیموزین خود به زمین مسابقات دی‌تونا خواهد رفت. باید بگم این عمل هنوز صد در صد قطعی نیست، اما به نظر می‌آید که تا قسمت زیادی از آن برنامه ریزی شده است و او می‌خواهد این عمل صورت گیرد "
    علت حضور این شخص در مسابقات

    اتومبیل لیموزین که ترامپ قصد دارد با آن به مسابقات برود Beast نام دارد و یکی از گران‌ترین اتومبیل‌هایی شناخته شده که تا به حال در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته است. همچنین زمین مسابقه 500 مایلی دی‌تونا این روز‌ها میزبان فصل جدیدی از مسابقات NASCAR است و گفته می‌شود علت حضور ترامپ در این زمین نیز آن باشد که این مسابقات معمولا از بازدیدکنندگان بسیار بالایی برخوردار است. این افراد که تماما از طرفداران خودرو هستند بهانه خوبی برای به نمایش گذاشته شدن و تجمل‌گرایی ترامپ در این مسابقات را در اختیار وی گذاشته‌اند.

     

    گفته شده که به احتمال زیاد ترامپ در راه بازگشت خود از فلوریدا به واشنگتن در امروز به این مکان مسابقه خواهد رفت. به گفته مشاور مبارزات انتخاباتی وی، این شخص تا امروز در یکی از ویلاهای خود در منطقه پلم بیچ فلوریدا برای سفر اقامت داشته و نهایتا این سفر را به پایان رسانده است. گفته می‌شود خودروی بزرگ لیموزین Beast ساخته شرکت کادیلاک، به قدری قدرتمند است که می‌تواند در صورت مسابقه در این زمین، برنده شود و مقام اول را کسب کند. لیموزین Beast شش هزار و هشتصد الی نه هزار کیلو وزن دارد و قیمت مشخص شده آن حدودد یک و نیم میلیون دلار است. گفتنی است مسابقات مذکور قرار است تا ساعاتی دیگر برگذار شود و تایید حضور ترامپ در زمان شروع مسابقه مشخص می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو