فونیکسریمکسبهتام

سیتروئن C۳ مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد

عصر خودرو- سیتروئن از مدل فیس‌لیفت و جدید C۳ برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد. در مدل ۲۰۲۰ تغییراتی در ظاهر خودرو اعمال شده است و امکانات جدیدی نیز در کابین دیده می‌شود.

سیتروئن C۳ مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، سیتروئن از مدل 2020 و فیس‎لیفت پرفروش‌ترین خودروی خود یعنی C3 رونمایی کرد. سیتروئن C3 یک خودروی ساب‌کامپکت و کوچک است که در بازار رقبایی مانند رنو کلیو، فولکس واگن پولو، فورد فیستا و تویوتا یاریس دارد. نمای جلوی مدل 2020 سیتروئن C3 با چراغ‌های جدید LED و نوار کرومی شبیه به خودروی مفهومی CXperience طراحی شده است.

    استفاده از رنگ‌های جدیدی در بخش‌هایی چون اطراف مه شکن‌ها، قسمت عقب و بالای رکاب‌ها دیده می‌شود. بسته به تیپ خودرو قسمت پلاستیکی نصب شده روی گلگیرها نیز تغییر می‌کند و مشتریان حالا می‌توانند رینگ‌های جدید 17 اینچی را نیز سفارش دهند.

    سیتروئن قابلیت شخصی‌سازی C3 مدل 2020 را به میزان قابل توجهی افزایش داده است به‌طوری‌که تعداد نسخه‌های منحصربه‌فرد این خودرو از 36 به 97 نمونه رسیده است. قسمت‌هایی که قابلیت شخصی‌سازی دارند شامل رنگ خودرو، ترکیب دو رنگ سقف و بدنه، تزیینات رنگی و طرح‌های گرافیکی هستند. مشتریان برای سال 2020 می‌توانند چهار رنگ و سه طرح برای سقف و هفت رنگ برای بدنه انتخاب کنند. سیتروئن دستی به سر و روی کابین C3 جدید نیز کشیده است و یک تزیین جدید چوبی برای این خودرو قابل انتخاب است که در کنار آن استفاده از پلاستیک نرم و دوخت‌‌ خاصی نیز به چشم می‌خورد. در بخش بالایی صندلی‌ها نیز از طرح رنگ روشن استفاده شده است.

    سیتروئن C3 جدید از صندلی‌هایی با نام Advanced Comfort استفاده می‌کند که قبلا در مدل‌های بزرگ‌تر C4 Cactus و C5 Aircross دیده شده بودند. این صندلی‌های جدید به دلیل استفاده از فوم خاصی در آنها و روکش پارچه‌ای ضخیم‌تری که دارند راحتی بسیار بالایی را برای سرنشینان فراهم می‌کنند. یک زیردستی جدید نیز برای صندلی راننده تعبیه شده است.

    سیستم اطلاعاتی و سرگرمی C3 مدل 2020 از نمایشگر 7 اینچی لمسی تشکیل شده است که قابلیت‌هایی مانند فرمان صوتی، اتصال مستقیم گوشی هوشمند، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین داشبورد، سیستم اطلاعات ترافیک TomTom و اشتراک سه ساله‌ی سیستم هشدار دوربین‌های سرعت را با خود به‌همراه دارد. در بخش فنی، سیتروئن C3 جدید از پیشرانه‌ی 3 سیلندر بنزینی 1.2 لیتری استفاده شده است که در دو نسخه با قدرت‌های 82 و 108 اسب‌بخار قابل سفارش است. یک موتور دیزلی 1.5 لیتری 4 سیلندر از سری BlueHDi برای این خودرو قابل انتخاب است که 98 اسب‌بخار قدرت دارد. در قوی‌ترین مدل‌های بنزینی و دیزلی سیتروئن C3 امکان سفارش جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی خودکار نیز وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو