فونیکسریمکسبهتام

فرماندار شهرستان فیروزکوه:

محورهای اصلی فیروزکوه باز است

تردد در محور روستایی با زنجیر چرخ امکان پذیر است

عصر خودرو- فرماندار فیروزکوه گفت: تمامی محورهای اصلی شهرستان باز است و عبور و مرور در آنها جریان دارد ولی در محورهای روستایی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است که عوامل اجرایی مربوطه مشغول بازگشایی هستند.

محورهای اصلی فیروزکوه باز است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، مهدی یوسفی جمارانی افزود: از آغاز بارش‌ها تا اکنون 21میلیمتر باران و 11 سانتیمتر برف در ایستگاه هواشناسی فیروزکوه ثبت شده که این میزان در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بیشتر است.

    وی تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه براساس پیش بینی هواشناسی از قبل با تجهیز و بکارگیری امکانات موجود، خود را برای مواجهه با برف سنگین آماده کرده است.

    فرماندار فیروزکوه اظهار کرد: در جریان بارش برف اولویت اصلی و تلاش نیروها بر بازگشایی مسیرهای اصلی شهرستان محورهای فیروزکوه به سمت تهران، سمنان و مازندران و برقراری رفت و آمد است تا این مسیرها باز باشند.

    جمارانی در عین حال خواست رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری در این مسیرها خودداری کنند.

    بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، وی گفت: با توجه به کاهش دما و احتمال تداوم بارش برف و کولاک، از رانندگان و مسافران تقاضا داریم جهت جلوگیری از بروز حوادث با تجهیزات زمستانی و ایمنی کامل از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و تغذیه در محورهای فیروزکوه تردد داشته باشند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط