فونیکسریمکسبهتام

رصد مستمر وضعیت سلامت کارکنان:

اقدامات گسترده برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در سطح گروه صنعتی ایران خودرو

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد رویه ای یکپارچه و سازماندهی شده و با استفاده از ابزارهای متعدد اطلاع‌رسانی در تلاش برای پیشگیری از ورود کروناویروس به این مجموعه صنعتی است.

اقدامات گسترده برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در سطح گروه صنعتی ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس- برمبنای این گزارش، از دو هفته گذشته اقدامات متعددی از طریق ابزارهای اطلاع رسانی موجود در گروه صنعتی ایران خودرو در قالب، اطلاعیه، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، ویدئو نسبت به آگاه‌سازی کارکنان درمورد نحوه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و راه های مقابله با آن صورت گرفته است.
    محتوای این پویش که توسط کمیته و ستاد بحران منابع انسانی به تصویب رسیده، اطلاع رسانی و آگاه سازی در سطح گروه صنعتی ایران خودرو است. جامعه هدف این پویش، خانواده بزرگ ایران خودرو مشتمل بر کارکنان و اعضای خانواده آنان است.
    تهیه ماسک‌های فیلتردار و توزیع میان پرسنل ایران خودرو، انجام بازدیدهای روزانه و ساعتی از تمامی اماکن مرتبط با بهداشت و سلامت کارکنان، حذف غذاهای کبابی و ماست و قرار دادن مرکبات در سبد غذایی کارکنان و ممانعت از حضور کارکنان دارای بیماری خاص نیز از دیگر اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته است.
    همچنین تیم های مجهز به ابزار ویژه کنترل دمای بدن، سلامت کارکنان را به صورت مستمر مورد پایش قرار می دهند.
    برمبنای این گزارش، پیامک‌های آموزشی ارسال شده به تلفن همراه نیز بخشی از اقدامات صورت گرفته در راستای آگاه سازی کارکنان است که ارسال این پیام ها همچنان ادامه دارد.
    طبق تصمیمات ستاد مدیریت بحران ایران خودرو، علاوه بر قرار دادن استندهای آموزشی در مبادی ورودی و خروجی شرکت، متون چاپی آموزشی و اطلاعیه های مصور میان کارکنان توزیع شده و موارد آموزشی در تابلوهای اطلاع رسانی نیز نصب شده است. در همین راستا، جلسات آموزشی متعددی نیز با نمایندگان کارکنان، مدیران و روسای HSE در سطح گروه صنعتی ایران خودرو به منظور انتقال موارد آموزشی به کارکنان مجموعه برگزار شده است.
    این گزارش تاکید می کند، اقدامات ایران خودرو طبق پروتکل های اجرایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درحال اجرا و پیگیری است و تا کنترل کامل بیماری کرونا در سطح کشور ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو