فونیکسریمکسبهتام

نحوه اخذ عوارض طرح ترافیک باید مبتنی بر منافع شهروندان تهرانی باشد

عصر خودرو- معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: همه ابعاد در طرح جدید ترافیک باید شفاف بوده و درباره نحوه اخذ عوارض هم مبتنی بر منافع شهروندان استان تهران باشد.

نحوه اخذ عوارض طرح ترافیک باید مبتنی بر منافع شهروندان تهرانی باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک استان تهران، اظهار کرد: در شهریور  سال جاری در پی نارضایتی‌های شهروندان از طرح کاهش آلودگی هوا، مطالبه‌ از شهرداری تهران درباره نحوه و جایگزینی اجرای این طرح داشته‌ایم و مقرر شد شهرداری تهران طرح جایگزین را تدوین کند.

    وی ادامه داد: نهایتاً فرصتی چند ماهه به شهرداری تهران داده شد تا با آسیب‌شناسی این طرح، طرح جایگزین و جامع‌تری را ارائه دهد. طرح ترافیک جدید باید چند وجهی باشد و با در نظر گرفتن جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در راستای منافع شهروندان تدوین شود.

    معاون امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: آنچه که مردم عمدتاً از اجرای طرح کاهش آلودگی هوای تهران و یا طرح ترافیک در ذهن دارند، کسب درآمد بالا برای شهرداری تهران است.

    تقی‌زاده گفت: همه ابعاد در طرح جدید ترافیک که هدف اصلی آن باید کاهش آلودگی هوا باشد، باید شفاف بوده و درباره نحوه اخذ عوارض هم باید مبتنی بر منافع شهروندان استان تهران باشد.

    وی خاطرنشان کرد: برای تدوین طرح ترافیک جدید هم مقرر شد شهرداری تهران جلسات مشترکی را با نمایندگان محیط‌زیست، پلیس راهور، اداره کل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران و جمعی از کارشناسان داشته باشد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط