فونیکسریمکسبهتام

اغلب جاده‌ها باز است

برف و باران در جاده‌‌های ۲۱ استان

عصر خودرو- مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش برف و باران در محورهای کندوان و هراز و آزادراه قزوین-رشت و بارش باران در محور فیروزکوه، از بارش برف و باران در استان‌هایی نظیر تهران، مازندران، لرستان‌، کردستان‌، همدان و البرز خبر داد.

برف و باران در جاده‌‌های ۲۱ استان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2238 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها‌ افزود: طبق‌ اطلاعات حاصل از رصد 2238 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌ روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت ‌به روز‌ قبل 8.1 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.‌‌

    * اعمال محدودیت ترافیکی انتخاباتی در محور کندوان در روز دوم اسفند

    محرابی‌نیا تصریح کرد: در محور کندوان تردد ‌کامیون و تریلر کماکان ممنوع است، همچنین در محور هراز تردد‌ تریلر همچنان ممنوع است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها‌ گفت: تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 30 بهمن و همچنین از ساعت 6 تا 24 امروز یکم و فردا دوم اسفند، در محور هراز ممنوع است.

    محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد موتورسیکلت‌ تا ساعت 6 صبح روز شنبه سوم اسفند در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

    وی افزود‌: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 15 تا 23 روز جمعه دوم اسفند از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد خودرو از ساعت 18 تا 23 روز جمعه دوم اسفند از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها‌ گفت: به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند، اعمال محدودیت در محور کرج-چالوس در صورت نیاز فقط با اعلام ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود، در غیر این صورت تردد به صورت دو طرفه خواهد بود.

    * آزادراه ‌‌‌‌‌‌تهران-کرج پرترددترین جاده‌‌ کشور‌

    وی اظهار کرد: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد ‌در‌ آزادراه ‌‌‌‌تهران-کرج، آزادراه‌‌ ‌‌کرج-تهران، و آزادراه ‌کرج-قزوین ثبت شد.

    * ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران و آزادراه کرج-قزوین

    محرابی‌نیا گفت: ‌طبق‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری،‌‌ در حال حاضر‌‌‌ ‌در مسیر رفت و برگشت محورهای‌ هراز، کندوان و فیروزکوه‌ و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.

    وی افزود: دوربین‌‌های نظارت تصویری‌ ‌‌‌ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین بین ساسانی تا پایانه شهید کلانتری، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس، ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک نشان می‌دهد.

    * برف و باران در جاده‌های 21 استان

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها‌ بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان و هراز و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران و محور و در محور فیروزکوه، بارش باران گزارش شده است.

    وی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان‌، کردستان‌، کرمانشاه‌، آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، قزوین‌، البرز‌، تهران، مازندران، لرستان‌، همدان، مرکزی و اصفهان خبر داد.

    محرابی‌نیا اظهار داشت: دوربین‌های نظارت تصو‌یری بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان‌، اردبیل‌، ایلام‌، خوزستان‌، کهگیلویه و بویراحمد‌، فارس، سمنان و قم نشان می‌دهد

    * راننده‌‌های محورهای کوهستانی‌ زنجیر چرخ داشته باشند

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها‌ بیان کرد: راننده‌ها جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور ‌زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی داشته باشند، همچنین‌ با توجه به احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی با احتیاط تردد کنند.

    ‌*‌‌‌ ‌انسداد 9 جاده ‌به دلیل نبود ایمنی‌‌‌

    وی اظهار کرد‌:‌ در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود‌ واقع  در استان‌های گلستان  و  سمنان‌، جاده فرعی شمشک - دیزین‌،‌ جاده شهداد-نهبندان‌‌ و محور سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد‌ و جاده وازک-بلده در استان مازندران، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

    وی گفت: همچنین در حال حاضر ‌محور گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل و محور سروآباد -پاوه‌ واقع در استان کردستان‌‌‌، محور ‌‌فنوج-کتیج-رمشک‌، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌‌ و جاده خرم آباد -پلدختر‌ واقع در استان لرستان‌ ‌به علت نبود ایمنی کافی و بارش برف مسدود است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو