فونیکسریمکسبهتام

اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند:

انتخابات خط بطلانی بر توطئه ایجاد شکاف در وحدت ملی و راه حل مشکلات داخلی است

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام حضور پرشور کارکنان و مدیرانش در انتخابات دوم اسفند، بر ضرورت حضور حداکثری ملت برای حل مشکلات بویژه در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی که تیر فتنه استعمار از هر طرف بر ایران عزیز روان می‌شود، تاکید کرد.

انتخابات خط بطلانی بر توطئه ایجاد شکاف در وحدت ملی و راه حل مشکلات داخلی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایکوپرس ، متن اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفندماه به شرح ذیل است :‌
    بسم الله الرحمن الرحیم.
    ‌ حضور پرشور ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رای در دوم اسفندماه، بار دیگر عزم و اقتدار ملی ایرانیان را به نمایش خواهد گذاشت، نمایش قدرتی که خط بطلانی است بر توطئه‌های دشمنی قدار که در تهدید ملت شریف ایران از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
    ما کارکنان و مدیران در گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از قطب‌های تولیدی کشور باور داریم که این نمایش قدرت دلالت روشن استواری نظام اسلامی بر رای مردم و فرصت مغتنم اجماع ملی برای حل مشکلاتی است که بر اثر عنادورزی با انقلاب شکوهمند اسلامی ایجاد شده است.
    ایجاد فشار اقتصادی، اعمال تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های بین‌المللی برای بخش‌های مختلف بازرگانی، تجاری و تولیدی کشور که با هدف ایجاد شکاف در وحدت ملی و بدبینی مردم به انقلابی که درخت تناورش با خون هزاران شهید آبیاری شده، طراحی و سازمان یافته، تنها و تنها با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای رنگ خواهد باخت و نشانه‌ای است از ناکارآمدی اعمال قدرت خبیثانه استعمار در مواجهه با روحیه استقلال طلبی ملتی بزرگ و استوار.
    ما و همکارانمان در گروه صنعتی ایران خودرو در همراهی با سیل خروشان ملت، با حضور در انتخابات باشکوه دوم اسفند، ‌اعتماد و اعتقاد خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن ثابت خواهیم کرد و اعلام می‌داریم که بر این اعتقاد و اعتماد استوار خواهیم ماند. 
    رجاء واثق داریم که دستاورد نخستین این انتخابات در سایه حماسه باشکوه ملت ایران فرصت مغتنم حل مشکلات داخلی است و سایه تهدیدها و عنادورزی‌های دشمان را بر سر ایران عزیز کم خواهد کرد. و به فرموده مقام معظم رهبری: «برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود.»   
    بی‌شک منتخبین مردم نیز که در پس این انتخابات پاسدار واقعی و صیانت کنندگان از آراء جمهوری‌ خواهند بود، که اعتماد خود را در پای ایشان ریخته و آنان را به عنوان نماد جمهوریت خود برگزیده است. برمنتخبین ملت فرض است که با حداکثر توان خود، مسئولانه و در حدی که قانون تعیین فرموده است، در خدمت ملت و آرمان ایشان باشد.
    در پایان براین فرموده رهبری معظم تصریح می‌کنیم که «هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد» ان شاء الله


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو