فونیکسریمکسبهتام

با حضور مدیرعامل ایران‌خودرو، معاونان وزیر صمت و محیط زیست:

آ‌غاز به‌کار یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون‌سوز و نفت

عصر خودرو- یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون‌سوز و نفت با هدف ارایه آخرین دستاوردهای قوای محرکه و فن‌آوری‌های روز این حوزه در محل سالن همایش‌های ساپکو آغاز به کار کرد.

آ‌غاز به‌کار یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون‌سوز و نفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس_ برگزاری دو میزگرد تخصصی با موضوع چالش سوخت و قوای نوین محرکه و انقلاب صنعتی چهارم از محورهای اصلی این همایش است.
    در دو روز برگزاری این همایش تعداد 120 مقاله دریافت شده از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی ارایه و همچنین در 15 نشست صنعتی دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ارایه خواهد شد.
    برگزاری پنجمین جشنواره علمی و فن‌آوری و معرفی پایان‌نامه‌های برتر در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و معرفی ایده برتر در حوزه قوای محرکه و موتور از دیگر محورهای این همایش است.
    4سازنده برتر در کاهش ارزبری تولید، تحقیقات و نوآوری معرفی و چهره‌های ماندگار حوزه صنعت موتور در این همایش مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
    در روز سوم همایش نیز 19 کارگاه آموزشی در مورد مدیریت دانش و فن‌آوری قوای محرکه برگزار خواهد شد که تاکنون 400 نفر در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.
    در حاشیه این همایش، 39 شرکت دانش‌بنیان آخرین دستاوردهای خود در حوزه قوای محرکه و موتور را به نمایش گذاشته‌اند.
    گفتنی است، یازدهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون‌سوز و نفت که به همت انجمن علمی موتور و ساپکو برگزار شده تا فردا 30 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم