فونیکسریمکسبهتام

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران:

خودروهای قاچاق همچنان بلاتکلیف هستند

عصر خودرو- میرزایی پور گفت: خودروهای قاچاق را نمی‌توان صادر کرد چرا که این خودروها همچنان بلاتکلیف هستند.

خودروهای قاچاق همچنان بلاتکلیف هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برومند میرزایی پور مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در حاشیه مراسم امحای کالاهای سلامت محور فاقد مجوز در جمع خبرنگاران بیان کرد: این کالاها بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از صدور احکام نهایی قضایی منهدم شدند.

    میرزایی پور در ادامه با اشاره به نوع این کالا‌های سلامت محور اظهار کرد: کالا‌های انهدامی، بهداشتی، آرایشی و دخانیات هستند که سلامت انسان را به مخاطره می‌اندازد و کشفیات ما در سال‌های 95 تا 98 بوده که به صورت قاچاق وارد کشور شده و در استان کشف و ضبط شده‌اند.مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران افزود: امروز 400 تن کالای سلامت محور به ارزش 19 میلیارد ریال که توسط معاونت غذا و داروی علوم پزشکی مضر شناخته شده‌اند، امحا شده‌اند و تاکنون هزار و 970 تن کالا به ارزش 230 میلیارد ریال منهدم شده است.

    او تصریح کرد: آن دسته از کالا‌های سرمایه‌ای که به تولید داخل ضربه بزنند قطعا به خارج از کشور صادر خواهیم کرد، اما اگر کالای سرمایه‌ای امکان استفاده را داشته باشند، آن‌ها را در اختیار نهاد‌های آموزشی و مؤسسات فنی و حرفه‌ای قرار خواهیم داد.

    میرزایی پور در ادامه در خصوص صادرات خودرو‌های قاچاق گفت: این خودرو‌ها را نمی‌توان صادر کرد چرا که اسناد مربوط به واردت آن‌ها مشخص نبوده است، به همین دلیل همچنان بلاتکلیف هستند.

    مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به بیوتروریستی بودن برخی کالا‌های کشف شده گفت: این احتمال وجود دارد که دشمنان برخی از این کالا‌های کشف شده را آلوده و آن‌ها را به بازار ایران ارسال کردند به همین دلیل در برنامه انهدام و معدوم‌سازی قرار گرفتند. بخش عمده این کالا‌ که در معرض بیوتروریستی قرار دارند مواد دخانی تشکیل می‌دهند.

    او در پایان بیان کرد: تمام کالا‌هایی که امروز توسط سازمان اموال تملیکی معدوم شدند وارداتی هستند و به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو