فونیکسریمکسبهتام

مرگ جوان ۱۹ ساله در تصادف جاده خاوران

عصر خودرو- برخورد شدید یک کامیونت یخچال دار با کامیون ۱۰ چرخ در جاده خاوران باعث جان باختن سرنشین کامیونت شد.

مرگ جوان ۱۹ ساله در تصادف جاده خاوران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ساعت 22:30 شب گذشته وقوع یک مورد تصادف به سامانه ١٢5 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه 63 و 78 به همراه تیم نجات 15 از هر دو مسیر جاده خاوران عازم جاده خاوران شرق، گردنه‌ی تنباکویی شدند.

    مرتضی حسینی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه کامیون ده چرخ به دلیل نقص فنی در کنار جاده متوقف شده بود که ناگهان یک دستگاه کامیونت یخچالدار که در مسیر غرب به شرق جاده خاوران درحال حرکت بود به دلیل نامعلومی به شدت با قسمت عقب این کامیون برخورد کرد.

    وی افزود: براثر شدت تصادف، هر دو سرنشین کامیونت یخچال دار که پدر 48 ساله و فرزند 18 ساله بودند درداخل اتاقک آن بدام افتادند و به دلیل متلاشی شدن اتاقک کامیونت به هیچ وجه هر دوقادر به خارج شدن از خودرو نبودند.

    حسینی در ادامه تصریح کرد: با توجه به موقعیت بسیار خطرناک محل حادثه، نبود نور کافی و سرعت زیاد خودروهای عبوری، آتش نشانان ابتدا با چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی اقدام به ایمن سازی جاده کردند و سپس با استفاده از تجهیزات موجود مشغول بیرون آوردن سرنشینان کامیونت شدند.

    این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: هر دو سرنشین کامیونت توسط آتش نشانان از داخل اتاقک کامیونت که تقریباً متلاشی شده بود، خارج شدند و راننده که دچار مصدومیت سطحی شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

    وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، سرنشین دیگر این خودرو را نیز به نیروهای اورژانس تحویل دادند و مشخص شد که وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. او یک جوان حدوداً نوزده ساله بود که گفته می‌شد فرزند راننده کامیونت یخچال دار است.

    این فرمانده آتش نشانی گفت: پس از ایمن‌سازی‌های لازم، محل حادثه جهت انجام تحقیقات لازم و بررسی علل بروز این حادثه مرگبار به پلیس راهور تحویل داده شد و ساعت 23:08 دقیقه دیشب نیز عملیات به پایان رسید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو