فونیکسریمکسبهتام

فراخوان ۱۵ هزار دستگاه خودروی تسلا!

عصر خودرو- تسلا ۱۵ هزار دستگاه خودروی الکتریکی را تحت تاثیر نقص در سیستم فرمان فراخوان داد.

فراخوان ۱۵ هزار دستگاه خودروی تسلا!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، تسلا موتورز که یکی از بزرگترین خودروسازان آمریکایی به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر موفق شده است با توسعه، تولید و عرضه خودروهای تمام الکتریکی، لوکس و قدرتمند، توجه و رضایت خیل عظیمی از مشتریان و طرفداران وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب سهم بزرگی از بازارهای فروش خودرو را در کشورهای مختلف جهان علی الخصوص ایالات متحده آمریکا، چین و مناطق گسترده ای از اروپا را به خود اختصاص دهد.

    یکی از مواردی که همواره برای این خودروساز جاه طلب و بلندپرواز آمریکایی حائز اهمیت بوده، مساله ایمنی خودرو است. همین مساله موجب شده که این شرکت با انتشار اطلاعیه ای جدید از تمامی دارندگان خودروهای تسلا مدل ایکس (tesla model X) درخواست کرده که با مراجعه به مراکز و نمایندگی های مجاز، نقص و مشکلات احتمالی در سیستم فرمان خودرو را برطرف کنند. بدین منظور، تسلا 15 هزار دستگاه خودروی تسلا مدل ایکس را فراخوان داده است تا از وضعیت ایمنی آنها اطمینان کامل پیدا کند.

    تسلاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه خودروسازی و تکنولوژی محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلندپروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن، بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و امثال آنها محسوب می‌شود؛ چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتا بالایی دارند، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشد.

    بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    بنابراین بسیاری از شرکتهای خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو