فونیکسریمکسبهتام

هشدار پلیس درباره بارش برف در محورهای شمال و شمال غربی کشور

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای بارش برف در اواخر وقت روز جمعه و شنبه در محورهای شمالی کشور، به همه رانندگانی که در این روزها قصد تردد در محورهای شمالی دارند تاکید کرد حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

هشدار پلیس درباره بارش برف در محورهای شمال و شمال غربی کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در استان آذربایجان شرقی محورهای اردبیل - خلخال و اردبیل - سراب شاهد بارش برف هستیم. همچنین در محور کرج - چالوس نیز شاهد بارش برف هستیم.

    وی افزود: در اغلب محورهای استان گیلان بارش باران داریم و در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ویژه زنجان - طارم تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

    وی ادامه داد: در محدوده پل مهاجران در محور اراک - بروجرد به دلیل واژگونی یک دستگاه تریلی شاهد ایجاد ترافیک نیمه سنگین هستیم که خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح محورهای مسدود کشور نیز گفت: محور ایرانخواه - تکاب در استان کردستان، هرمزگان - جاسک - بشاگرد و مظفرآباد کرمان جنوب مسدود است. همچنین محور تبریز - زنجان به علت کولاک شدید مسدود است که تلاش برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد و امیدواریم تا ساعاتی دیگر این مسیر بازگشایی شود.

    وی افزود: محورهای مهاباد - بوکان در استان آذربایجان غربی و مراغه - هشرود در استان آذربایجان شرقی نیز مسدود هستند.

    وی خطاب به همه رانندگان تاکید کرد: برای تردد در مسیرهای مواصلاتی کشور حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر وقت امروز و فردا در استان‌های شمالی و شمال غربی شاهد بارش برف هستیم؛ لذا برای تردد در این مسیرها رانندگان حتما باید زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو