فونیکسریمکسبهتام

ارزان‌ترین شاسی‌بلندها در سال ۲۰۲۰ + قیمت‌ها به پول ایران

عصر خودرو- این روزها بازار خودروهای شاسی‌بلند داغ‌تر از گذشته شده و خودروسازان سعی می‌کنند تنوع محصولات خود را در این سگمنت بیشتر کنند.

ارزان‌ترین شاسی‌بلندها در سال ۲۰۲۰ + قیمت‌ها به پول ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش‌نیوز،  شاسی‌بلند‌ها معمولا جزو ارزان‌ترین سگمنت‌های خودرویی نیستند اما امسال خودروهایی معرفی شده که قیمت‌های نسبتا پایینی دارد. با مبالغی بین 18 الی 23 هزار دلار می‌توان گزینه‌های مختلف و جدیدی را از برندهای مطرح دنیا خریداری کرد. یکی از خوش قیمت‌ترین مدل‌ها مربوط به کیا سول می‌شود که رتبه اول را در این لیست پیدا کرده است. برخی از این خودروها را قصد داریم در این مطلب معرفی کنیم. لازم به ذکر است که قیمت معادل نیز بر حسب نرخ آزاد دلار و حدود 13700 تومان در نظر گرفته شده است.

    2020 Kia Soul

    قیمت: 17490 دلار

    قیمت معادل به پول ایران: 239 میلیون و 613 هزار تومان

     

    یکی از ارزان‌ترین شاسی‌بلندهایی که می‌توان در سال 2020 خریداری کرد همین کیا سول است. خودرویی که به واسطه ظاهر متفاوت و خاصش نظر بسیاری از افراد را می‌تواند به سمت خود جذب کند. یکی دیگر از نکات جذاب سول فضای گسترده آن به خصوص در بخش بار است. این خودرو در نسخه‌ای که سال 2020 عرضه شده کاملا مورد بازنگری از لحاظ طراحی خارجی و داخلی قرار گرفته است.

    2020 Nissan Kicks

    قیمت: 18870 دلار

    قیمت معادل به پول ایران: 258 میلیون و 519 هزار تومان

    نیسان کیکس نیز جزو گزینه‌هایی است که به واسطه فضای بار مناسب می‌تواند انتخابی مناسب به خصوص خانواده‌ها باشد ضمن این که امکانات زیادی به صورت استاندارد در این خودرو قرار داده شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تشخیص نقاط کور، سنسور عقب و هشدار خروج از خط اشاره کرد. کیکس به واسطه برخورداری از پیشرانه 1.6 لیتری 6 سیلندر علاوه بر توان مناسب از مصرف سوخت قابل قبولی برخوردار است.

    2020 Hyundai Kona

    قیمت: 20100 دلار

    قیمت معادل به پول ایران: 275 میلیون و 370 هزار تومان

    اگر به دنبال این هستید که در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید اما در مقابل سوار بر خودرویی باشید که از فضای داخلی کاملا جدید و مدرنی بهره می‌برد هیوندای کنا هر دو قابلیت را یکجا دارد. این خودرو سیستم مالتی‌مدیا جدید را در کنار امکانات به روز داخل خود جای داده است. این امکان نیز وجود دارد که سیستم کروز کنترل تطبیقی را به صورت یک آپشن نیز سفارش داد. در نقطه مقابل یکی از نقاط ضعف این خودرو فضای بار کوچک است. کنا در بخش فنی از پیشرانه‌ 4 سیلندر با حداکثر توان 147 اسب‌بخار بهره می‌برد اما می‌توان نسخه توربو با 175 اسب‌بخار سفارش داد.

    2019 Mazda CX-3

    قیمت: 20390 دلار

    قیمت معادل به پول ایران: 279 میلیون و 343 هزار تومان

    مدل 2020 مزدا cx-3 هنوز به بازار نیامده اما مدل 2019 نیز جزو گزینه‌های است که می‌توان آن را به عنوان یک انتخاب مناسب در بین شاسی‌بلندهای عرضه شده جدید در نظر گرفت. این خودرو یکی از اسپرت‌ترین رانندگی‌ها را ارائه می‌دهد و کابین آن از لحاظ زیبایی و مواد استفاده شده در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این مدل مزدا از پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد و حداکثر توان 145 اسب‌بخار را ارائه می‌دهد.

    2020 Ford EcoSport

    قیمت: 20485 دلار

    قیمت معادل به پول ایران: 280 میلیون و 644 هزار تومان

    در میان شاسی‌بلندهای ارزانی که برای سال 2020 می‌توان خرید این مدل از فورد نیز جایگاه آخر را در لیست کسب کرده است. این خودرو را نمی‌توان جزو گزینه‌های خوب دانست چرا که نکات منفی زیادی از جمله پیشرانه پر سر و صدا، میزان راحتی پایین داخل کابین و رانندگی خشکی دارد. اکواسپرت از پیشرانه 3 سیلندر توربوشارژ با حداکثر توان 123 بهره می‌برد که در بین رقبای خود تقریبا جرفی برای گفتن ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو