فونیکسریمکسبهتام

محورهای مواصلاتی دماوند باز است

عصر خودرو- فرماندار شهرستان دماوند گفت: با وجود بارش شدید برف در دماوند، هم اکنون محورهای مواصلاتی، اصلی و فرعی باز و تردد در آنها جریان دارد.

محورهای مواصلاتی دماوند باز است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  مجید صفری  در خصوص بارش برف شدید در شهرستان اظهار داشت: باتوجه به بارش شدید برف و کاهش دما از شب گذشته در شهرستان دماوند تاکنون، تمامی دستگاه‌های خدماتی، امدادی و انتظامی شهرستان به صورت کامل در آماده‌باش بوده تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

    وی ادامه داد: محور هراز که ساعتی قبل به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شده و تردد خودروهای سواری در حال انجام است و فقط از تردد خودروهای سنگین جلوگیری می‌شود.
    این مقام مسئول با بیان اینکه به دلیل فعالیت سامانه بارشی و بارش شدید برف، شهروندان و مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: مسافران حتما دقت لازم را در انتخاب مسیر داشته باشند و ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه حین عبور از محورهای کوهستانی و از جمله محور هراز با احتیاط تردد کنند.

    سید احمد حسینی، رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند همچنین در این خصوص اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل بارش و خدمات این نهاد به حوزه راه و بزرگراه ها 3 راهدارخانه و سوله نمک آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات به مسافران و رانندگان دارد.
    این مقام مسئول با بیان اینکه شهرستان دماوند دارای 400 کیلومتر راه اصلی، 120 کیلومتر بزرگراه و 280 کیلومتر راه فرعی و روستایی است، خاطرنشان کرد: این نهاد با بیش از 50 نیرو و  17 دستگاه خودرو سبک و سنگین آماده خدمات در زمان بارش برف در مسیرهای اصلی و فرعی شرق استان تهران بویژه هراز و فیروزکوه هستند.

    عباس صفری، شهردار دماوند نیز در خصوص آمادگی این نهاد در حوزه ستاد برف روبی همزمان با فرا رسیدن فصل سرما به ایرنا اظهار داشت: ستاد برف روبی شهرداری دماوند از بامداد امروز فعالیت خود را در تمامی نقاط مختلف شهر آغاز کرده است.
    وی ادامه داد: هم اکنون محورهای درون شهری نیز باز است.

    صفری گفت: 5 ایستگاه اصلی و فرعی برف روبی در سه منطقه شهر (مرکزی، مشا و گیلاوند) با آمادگی بیش از 40 نیروی خدماتی و 20 خودروهای برف روب و نمک پاش، کامیون، ایسوزو، تراکتور و گریدر آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به شهروندان دارد.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین این نهاد شهری با استقرار بیش از 80 سطل ذخیره نمک در معابر اصلی و مناطق پرتردد همچون بیمارستان ها، مراکز درمانی، مدارس، ادارات و  همچنین پیش بینی استقرار ایستگاه های فرعی در محلات آماده خدمات رسانی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو