فونیکسریمکسبهتام

یک مقام مسئول خبر داد:

جلسه ویژه وزیر صنعت با خودروسازان در حوزه مدیریت تقاضا

عصر خودرو- یک مقام مسئول در صنعت خودروسازی از برگزاری جلسه امروز وزیر صنعت و معاونانش با خودروسازان در حوزه تدوین طرح جامع مدیریت تقاضا و تنظیم بازار خودرو خبر داد.

جلسه ویژه وزیر صنعت با خودروسازان در حوزه مدیریت تقاضا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، فرشاد مقیمی در حاشیه افتتاح خط تولید ترمز خودروهای سبک در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن بازار شب عید و افزایش تقاضا برای خریدهای خودرو گفت: طی سه ماهه اخیر 150 هزار خودرو تحویل مردم شده که عددی بی سابقه بوده است این در حالی بود که این رقم معادل تعداد خودروهایی است که در شش ماهه قبل از آن تحویل داده شده بود پس این شائبه از سوی خودروسازان پذیرفته نیست که نمی‌خواهیم خودرو تحویل مردم دهیم.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: همت و برنامه ریزی ما این است که در برهه‌ای از زمان که افزایش تقاضا برای خودرو رخ می‌دهد بتوانیم خودروها را تحویل مردم دهیم ضمن اینکه به موازات حتی در روزهای تعطیل نیز افراد می‌توانند با مراجعه به درب کارخانه خودروی خود را تحویل بگیرند.

    وی تصریح کرد: شش هزار دستگاه خودرو در یک و نیم ماه گذشته درب کارخانه تحویل مردم داده شده است.

    مقیمی در پاسخ به انتقادات مبنی بر اینکه خودروسازان تقاضای افزایش قیمت دارند، خاطرنشان کرد: یک ریال هم به قیمت خودروهای تحویلی از سوی خودروسازان اضافه نشده و مصوبه ستاد تنظیم بازار عیناً اجرا می‌شود اما باید توجه داشت بخشی از افزایش تقاضا مربوط به ایام پایانی سال است که ممکن است قیمت را در بازار با نوسان مواجه کند اما ما تلاش داریم راهکارهایی را در نظر بگیریم که فرصت‌های برابری را برای حضور مردم در خرید خودرو فراهم نماید.

    مقیمی از برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان در حوزه تنظیم بازار و ارائه راهکارهای فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی خبر داد و گفت: امروز با حضور وزیر صنعت و ارکان مختلف وزارتخانه جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا در قالب آن بتوانیم برای مدیریت تقاضا و تأمین نیاز مصرف کنندگان واقعی برنامه‌ای ارائه دهیم.

    وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های نظارتی که تمایل داشته باشند می‌توانند در سایت خودروسازان حضور یافته و بر نحوه فروش آنها نظارت کنند. این در شرایطی است که دستگاه‌های نظارتی در این سایت حضور دارند اما به هر حال باید تلاش کنیم دغدغه ذهنی مردم نسبت به اینکه خودروساز رانتی را در فروش قائل است اصلاح نمائیم.

    مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فراهم آوردن زیرساخت‌های اینترنتی برای فروش خودرو خاطرنشان کرد: برخی ربات‌هایی را به کار بسته بودند تا بتوانند ثبت نام سریعی در خودروها داشته باشند اما به هر حال ما با برخی ازآنها مذاکره کردیم تا با استفاده از آنتی ربات‌ها این باگ را هم برطرف نمائیم.

    مقیمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی نیز در این رابطه وارد عمل شده و در حوزه مرتبط با فروش اینترنتی نظارت کامل دارند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو