فونیکسریمکسبهتام

گزارش ۹ماهه "خوساز" با زیان ۲۵ریالی منتشر شد

عصر خودرو- شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو در آخرین گزارش خود که مربوط به فعالیت ۹ماهه بود، از زیان ۲۵ریالی خبر داد.

گزارش ۹ماهه "خوساز" با زیان ۲۵ریالی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سنا، شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو در صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه زیان عملیاتی را 31میلیارد و663میلیون ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته 62درصد افزایش یافته است.

    همچنین زیان خالص شرکت به 27میلیارد و 446میلیون ریال و زیان انباشته با افت 15درصدی به مبلغ 210میلیارد ریال رسید.

    با توجه به تصمیم هیات مدیره مبنی بر افزایش سهم تولید شرکت از سبد محصولات ایران خودرو و همچنین سایر اقدامات لازم جهت برون رفت از شرایط فعلی، پیگیری های شرکت مبنی بر افزایش تعدیل نرخ فروش محصولات و داخل سازی بخشی از قطعات و ... در دست اقدام است.

    "خوساز" در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که به دنبال تعریف پروژه های جدید به منظور افزایش سبد محصولات است. علاوه بر این قصد دارد تعریف پروژه SBU به منظور کنترل و کاهش هزینه های سازمان و ایجاد بستر مناسب در جهت اخذ گرید A ساپکو داشته باشد.

    اجرای سیستم خودکنترلی، بازنگری کلی فرآیندهای سازمان با هدف کاهش فعالیت های موازی و افزایش بهره وری و توسعه باورها و نگرش های کارکنان در سطوح مختلف به عنوان طراح و سازنده اکسل های خودروهای سبک از سایر برنامه های با اهمیت این شرکت است.

    "خوساز" در راستای اصلاح ساختار سازمانی به دنبال ایجاد ارتباطات مناسب درون سازمانی و چابک سازی سازمان است تا اصلاح ساختار مالی در جهت بهینه کردن گزارش ها و استفاده از دارایی را عملیاتی کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط