فونیکسریمکسبهتام

دبیر انجمن امداد خودروی کشور:

مافیای امداد خودرویی کشور حذف شدند

حضور فوری رانندگان امداد خودرو به زمان حادثه

عصر خودرو- حسینی گفت: از سال‌های گذشته مافیای بسیار بزرگی در حوزه امداد خودرویی کشور وجود داشت که با بررسی‌ها حذف شدند.

مافیای امداد خودرویی کشور حذف شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دومین همایش اجرای طرح هوشمندسازی و آموزش صنعت خودروی کشور امروز با حضور مدیران و مسئولان حوزه راه و امداد خودروی کشور برگزار شد.

    در این مراسم مهدی حسینی دبیر انجمن امداد خودروی کشور با بیان اینکه در حوزه امداد خودروی کشور مافیای بسیار زیادی وجود دارد، افزود: بخش خصوصی توان بسیار بالایی دارد، اما متأسفانه تاکنون بهای چندانی برای تقویت حوزه امدادی کشور داده نشده است.

    دبیر انجمن امداد خودروی کشور با اشاره به اینکه حضور مافیا در حوزه امداد خودرو باعث شده که بخش خصوصی در این حوزه روز به روز کوچک‌تر شود و نتواند تقاضای این بخش را به میزان کافی پاسخگو باشد.

    او یادآور شد: بخش امداد خودرو در حوزه جاده‌ای کشور از سال‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و سعی دارد با نصب اپلیکیشن جدید بتواند در آن واحد اگر تصادفی در جاده‌های کشور رخ دهد تصاویر را ارسال کند.

    حسینی افزود: با راه‌اندازی سامانه جدید در حوزه امداد خودرویی کشور شاهد اطلاع رسانی به موقع به تمامی بخش‌ها خواهیم بود.

    دبیر انجمن امداد خودروی کشور افزود: به زودی این اپلیکیشن در اختیار تمامی رانندگان امداد خودرو قرار خواهد گرفت و همین موضوع باعث تقویت این بخش خواهد بود.

    او با تأکید بر اینکه بخش خصوصی از توان بسیار بالایی برخوردار است، گفت: باید دولت و تمامی حوزه‌ها در بخش خصوصی به ویژه در حوزه امداد خودرو سرمایه‌گذاری کنند تا ما بتوانیم این بخش را در تمامی استان‌ها و به ویژه مناطق حادثه خیز کشور توسعه دهیم.

    حسینی افزود: در برخی از حادثه‌ها امداد خودرو بسیار زودتر از سایر دستگاه‌های خدمات رسان می‌رسند که این خود نشان دهنده توجه و اهمیت این بخش به وظایف خود است.

    دبیر انجمن امداد خودروی کشور با اشاره به دریافت گواهینامه مهارت آموزی توسط رانندگان امداد خودرو هم گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین انجمن امداد خودرو با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای منعقد شده رانندگان امداد خودرو می‌توانند جهت دریافت گواهینامه در سایت ثبت نام کنند و مهلت ثبت نام در این آزمون هم 11 بهمن است.

    او گفت: رانندگان امداد خودرو علاوه بر آموزش‌های علمی باید حد نصاب نمره در آموزش‌های عملی و اجرایی را هم دریافت کنند تا موفق به کسب گواهینامه مهارت و اشتغالزایی شوند.

    حسینی با اشاره به وجود مافیا از سال‌های گذشته در حوزه امداد خودرو کشور هم گفت: خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه‌ها به ویژه وزارت صنعت، توانستیم تا حدودی مافیای امداد خودرویی کشور را که باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای رانندگان خودرو و همچنین دریافت هزینه‌های بسیار بالا از رانندگان می‌شدند را جمع کنیم.

    دبیر انجمن امداد خودروی کشور تشریح کرد: با توجه به نزدیک شدن سفر‌های نوروزی سعی خواهیم کرد تعداد ناوگان را در حوزه امداد خودرویی کشور جهت رفاه بیشتر مسافران در جاده‌ها فراهم کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو