فونیکسریمکسبهتام

رانندگان از سفرهای غیر ضروری در محورهای لرستان پرهیز کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه لرستان، تاکید کرد: با توجه به بارش برف و سرمای هوا رانندگان از سفرهای غیر ضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

رانندگان از سفرهای غیر ضروری در محورهای لرستان پرهیز کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، سرهنگ مصطفی دالوند شامگاه سه شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه بر اساس اطلاعیه و اخطاریه‌های هواشناسی، چهارشنبه روز پر بارش و سختی را در پیش رو خواهیم داشت، اظهار داشت: انتظار این است که همه دستگاه‌های متولی با آمادگی 100 درصد وارد عمل شوند و در کنار عوامل راهداری و پلیس قرار گیرند تا بتوانیم به مردم و رانندگان در سطح محورها خدمات ارائه دهیم.

    وی، گفت: در این راستا احتمال هر گونه اختلال در سطح جاده‌ها و محورها، به خصوص در گردنه‌ها وجود دارد.

    رئیس پلیس راه لرستان با تاکید بر اینکه ما برنامه ریزی کرده ایم و نیروهای ما در آمادگی 100 درصد هستند، عنوان کرد: عوامل طرح زمستانه پلیس راه در سطح محورها مستقر هستند و به صورت شبانه روزی گشت زنی خواهند کرد.

    سرهنگ دالوند، بیان داشت: همچنین عوامل پشتیبان ما هم آمادگی لازم را دارند.

    وی با بیان اینکه به محض ایجاد اختلال در جاده‌ها و انسداد محورهای مواصلاتی، از ورود خودروهای بدون زنجیر چرخ و خودروهای سنگین به جاده‌ها جلوگیری می‌کنیم، گفت: همچنین اگر نیاز باشد محوری مسدود شود تا عوامل راهداری بتوانند به راحتی امداد رسانی، برف روبی و نمک پاشی را انجام دهند، به طور حتم اقدام خواهیم کرد.

    رئیس پلیس راه لرستان، تاکید کرد: در این شرایط از رانندگان می‌خواهیم که از سفرهای غیر ضروری در جاده‌ها جلوگیری کنند و به محورهایی برف گیری که احتمال خطر در آنها وجود دارد، وارد نشوند، اگر هم ضرورت دارد که رانندگان سفر داشته باشند از طریق سامانه 141 راهداری و یا تلفن 33335082 پلیس راه، اطلاعات لازم را از وضعیت محورها کسب کنند، همچنین تجهیزات لازم به خصوص زنجیر چرخ، وسایل گرم، مواد خوراکی و… به همراه داشته باشند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو