فونیکسریمکسبهتام

برخورد پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت در قزوین یک کشته برجای گذاشت

عصر خودرو- برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با خودرو پژو ۴۰۵ در شهر قزوین یک کشته برجای گذاشت.

برخورد پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت در قزوین یک کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ مهرداد حسن‌پور، رییس پلیس راهور استان قزوین روز دوشنبه گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110مبنی بر وقوع یک فقره تصادف، بلافاصله ماموران راهنمایی رانندگی و کلانتری 11 جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

    وی با بیان اینکه در بررسی و مشاهده پلیس مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو 405 با موتورسیکلت برخورد کرده، تصریح کرد: در اثر این حادثه رانندگی راکب موتورسوار به علت شدت جراحت‌های وارده مجروح و متاسفانه ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

    سرهنگ حسن‌پور با اعلام اینکه علت وقوع این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی در دست بررسی است، تاکید کرد: همواره به موتورسیکلت سواران توصیه شده تا ضمن استفاده از کلاه ایمنی جهت کاهش ضربات وارده با سرعت مجاز و مطمئن حرکت کرده و از انجام حرکت‌های نمایشی و خطرآفرین خودداری کنند تا شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

    کشف بیش از 6 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

    سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این رابطه اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان برروی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر مشخص شد، فردی که در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از استان‌های مرکزی خریداری و قصد انتقال آن به استان‌های شمالی کشور را دارد.

    وی اضافه کرد: پس از دریافت خبر و هماهنگی‌های به عمل آمده تیمی از ماموران اداره عملیات ویژه مبارزه با موادمخدر قزوین در ورودی استان مستقر و در نهایت توانستند خودرو 206 حامل مواد را در عوارضی قزوین - رشت شناسایی و متوقف کنند.

    سرهنگ عبدالمالکی یادآور شد: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده 6 کیلو و 25 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان تحویل داده شد.

    کشف بیش از 6 تن آرد خارج از شبکه توزیع در آبیک

    سرهنگ مجید حسنوند، فرمانده انتظامی آبیک گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی این شهرستان مبنی بر توزیع آرد خارج از شبکه، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

    وی اضافه کرد: عوامل انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی از یک انبار دپوی آرد بازدید و در بازرسی از آن 168 کیسه 40 کیلویی آرد خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

    به گفته این مسوول انتظامی، ارزش تقریبی کالای کشف شده 200 میلیون ریال بوده و یک نفر نیز در این رابطه از سوی پلیس دستگیر شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با بیان این که مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از وجود انبارهای دپو کالاهای قاچاق، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو