فونیکسریمکسبهتام

۲۰۱۹ سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود

عصر خودرو- به نظر می رسد که شرکت نیسان موتورز ژاپن در سال ۲۰۱۹ عملکرد موفقیت آمیزی در بازار آمریکا نداشته است.

۲۰۱۹ سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، نیسان موتورز که یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می رود، همواره با معرفی و عرضه مدل خودروهای مختلف سعی داشته نظر و توجه مشتریان و علاقمندانش را به سمت و سوی خود جلب کند و به این ترتیب سهم قابل توجهی را در بازار ایالات متحده آمریکا که یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان محسوب می‌شود، به خود اختصاص دهد.

    بر اساس تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده در وب سایت best selling cars، می توان دریافت که این خودروساز ژاپنی در سال 2019 میلادی نتوانسته عملکرد مناسب و و موفقیت آمیز را برای خود به ثبت برساند، چراکه به تازگی اعلام کرده که فروش ماه دسامبر آن به 43 هزار و 939 کاهش پیدا کرده که نشان دهنده کاهش شدید 29.5 درصدی در میزان فروش این شرکت است.

    همچنین تمامی خودروهای سواری برند نیسان در ماه دسامبر به جز آرمادا و آلتیما با کاهش قابل توجهی در میزان فروش و استقبال مشتریان روبرو شده‌اند. نیسان آرمادا با تجربه رشد و افزایش 3.2 درصدی میزان فروش آن به 2967 دستگاه رسیده است.

    نیسان آلتیما نیز با افزایش فروش 12.1 درصدی فروش خود را به 19 هزار و 132 دستگاه رسانده است.

    گرچه فروش آلتیما در دسامبر 2019 با رشد و افزایش قابل توجهی مواجه شده اما فروش کل آن در سال تغییر چشمگیری نسبت به سال 2018 نداشته و تنها 37 دستگاه بیشتر نسبت به سال گذشته فروخته است.

    بیشترین افت فروش برند نیسان در سال 2019 به خودروهای نیسان سنترا با فروش 28 هزار و 428 دستگاه و نیسان روگ با فروش 61 هزار و 663 دستگاه تعلق گرفته است.

    نیسان موتورز ژاپن از لحاظ سهام نیز جزو بدترین شرکت های خودروسازی در سال 2019 محسوب می شود که هر سهم آن در طول سال افت 27.7 درصدی را تجربه کرده است. از مهمترین دلایل این عملکرد منفی می توان به مسائل مربوط به دستگیری و بازداشت مدیرعامل رنو - نیسان آلیانس، کارلوس گون، اشاره کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو