فونیکسریمکسبهتام

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

متروی هشتگرد از ایمنی کامل برخوردار است

عصر خودرو -فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خصوص اینکه آیا تردد در مسیر متروی کرج- هشتگرد هر روز خواهد بود یا خیر توضیح داد: تصمیم گیری در این مورد بر عهده شرکت بهره برداری قطار شهری تهران است و عملیات جابجایی مسافر و زمان بندی آن متعاقبا توسط این مجموعه اعلام خواهد شد.

متروی هشتگرد از ایمنی کامل برخوردار است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سعید محمد امروز سه شنبه دهم دی ماه در آیین بهره برداری از خط قطار برقی کرج- هشتگرد که با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و جمعی از مسئولان استانی البرز همراه بود، در  جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به همت قرارگاه خاتم الانبیا و تعامل خوب وزارت راه و شهرسازی یکی از آرزوهای دیرین‌ مردم البرز محقق شد.

      فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  افزود: امروز 26 کیلومتر مسیر ریلی مترو گلشهر به هشتگرد که 5 کیلومتر آن‌ زیرزمینی است؛  به بهره برداری رسید.

    وی عنوان کرد: در پروژه متروی کرج- هشتگرد 80 درصد بومی سازی تجهیزات را داشته ایم و این پروژه نقش مهمی در  توسعه اقتصاد منطقه دارد.

    به گفته محمد با توجه به اینکه حمل و نقل یکی از دغدغه های مردم این منطقه از جمله هشتگرد بوده ، افتتاح این پروژه نقش به سزایی در کاهش هزینه‌ها ساکنان این منطقه و کاهش ترافیک خواهد داشت.

    وی در ادامه عنوان کرد: قرارگاه در کنار این‌ پروژه بزودی در پروژه آبیک- چرمشهر  نیز مشارکت  خواهد داشت و با این کارها شاهد تحولی عظیم در حوزه حمل و نقل در البرز خواهیم بود.

    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه در حال حاضر دو رام‌ قطار در مسیر متروی کرج- هشتگرد فعال است، بیان کرد: بزودی تا اوایل سال آینده این تعداد به 8 رام قطار می رسد و با این اقدام سرفاصله حرکت قطارها به 7 دقیقه کاهش می یابد.

    وی با بیان اینکه مدت سفر با مترو از گلشهر تا هشتگرد 20 دقیقه است، افزود: 250 هزار مسافر در روز از طریق این امکان تردد دارند، 15 هزار مسافر نیز در هر جهت در هر ساعت امکان تردد خواهند داشت.

    محمد در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر تهران که این پروژه از ایمنی کافی برخوردار نیست بیان کرد: این پروژه از ایمنی کامل برخوردار است اما با توجه به اینکه بخشی از سیگنالینگ آن هنوز در حال تکمیل است و تا 6 ماهه اول سال آینده تکمیل می شود؛ در نتیجه اکنون با دو رام قطار و ایمنی کامل، تردد در مسیر رفت و برگشت را خواهیم داشت و بعد از اتمام سیگنالینگ تعداد رام های قطار افزایش می یابد.

    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خصوص اینکه آیا تردد در مسیر متروی کرج- هشتگرد آیا هر روز خواهد بود یا خیر توضیح داد: تصمیم گیری در این مورد بر عهده شرکت بهره برداری قطار شهری تهران است و عملیات جابجایی مسافر و زمان بندی آن متعاقبا توسط این مجموعه اعلام خواهد شد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو