فونیکسریمکسبهتام

آغاز تحویل حضوری سمند در ایران خودرو تبریز

عصر خودرو- مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در راستای تکریم و رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، تحویل حضوری خودروی سمند و سورن برای افرادی که فاکتور فروش در اختیار دارند در محل این شرکت در تبریز آغاز شد.

آغاز تحویل حضوری سمند در ایران خودرو تبریز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حمید حاجی زاد منصور روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: هم اکنون تحویل حضوری خودروی سمند در پارکینگ بزرگ این شرکت برای مشتریانی که خودروی آنان فاکتور شده است، آغاز شده و شهروندان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 21 شب با مراجعه به امور فروش و توزیع این شرکت نسبت به تحویل خودروی ثبت نامی و آماده تحویل خود اقدام کنند.

    مدیرعامل ایران خودرو تبریز اظهار کرد: این طرح با هدف تسریع در فرآیند تحویل خودرو با توجه به روش های دیگر تحویل اعم از حمل و نقل ریلی و جاده ای توسط گروه صنعتی ایران خودرو اجرا شده است و هم اکنون در راستای جلب رضایت مشتریان، امور فروش و توزیع این سایت، تماس مستقیم تلفنی با مشتری جهت تحویل به موقع خودرو را در دستور کار خود قرار داده است.
    حاجی زاد منصور با بیان اینکه تحویل حضوری خودرو به مشتریان تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: طرح تحویل حضوری خودرو هر ساله در سایت تبریز انجام می شود که با استقبال کم نظیر مشتریان همراه بوده است.
    وی اعلام کرد: مشتریان سراسر کشور که خودروی سمند و سورن آنها فاکتور شده است می توانند در اولین فرصت به مدیریت امور فروش و توزیع سایت تبریز مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن های: 21555-041 داخلی(5450 – 5460 – 5464)  از وضعیت خودروی ثبت نامی خود آگاه باشند.
    مدیرعامل ایران خودرو تبریز اعلام کرد: علاوه بر تحویل حضوری خودرو هم اکنون روزانه 450 دستگاه خودروی آماده ارسال، PDI(بازرسی قبل از تحویل خودرو) شده و پس از تحویل به شرکت ایسیکو به صورت حمل و نقل جاده ای و ریلی به نمایندگی های سراسر کشور توزیع می شود.
    حاجی زاد منصور تأکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به ترافیک حجم بارگیری ایام پایانی سال، در صورت تأمین ناوگان حمل و نقل جاده ای توسط شرکت ایسیکو تمهیدات لازم جهت ارسال روزانه 500 دستگاه خودروی سمند و سورن فراهم شده است.

    محصولات شرکت ایران خودرو تبریز در حال حاضر خانواده خودروی سواری سمند در دو کلاس مختلف XU7 در نوع بنزینی و  EF7 در دو نوع بنزینی و دوگانه سوز و سورن معمولی و توربوشارز می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو