فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از شاسی‌بلند جدید آمریکایی

عصر خودرو- گزارش‌ها حاکیست که شاسی بلند الکتریکی فیسکر اوشن (Fisker Ocean) در جریان برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.

رونمایی از شاسی‌بلند جدید آمریکایی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شرکت فیسکر که یکی از نخستین خودروسازان پیشگام در حوزه توسعه و تولید خودروهای پلاگین هیبریدی لوکس و قدرتمند به شمار می رود، تاکنون محصولات مختلف برقی ، پاک و دوستدار محیط زیست متعددی را روانه بازارهای جهانی علی الخصوص ایالات متحده آمریکا کرده است که حالا به نظر می رسد می خواهد جدیدترین محصول الکتریکی خود را که فیسکر اوشن نام دارد، در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2020 رونمایی کند و آن را در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار دهد.

    نمایشگاه CES 2020 قرار است در شهر لاس وگاس آمریکا از تاریخ 6 ژانویه سال 2020 میلادی آغاز به کار کند و تا 10 ژانویه نیز ادامه داشته باشد. این نمایشگاه که هرساله در زمستان برگزار می‌شود، نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقه مندان به محصولات تکنولوژی را به سمت و سوی خود جلب می کند و همواره میزبان شرکت های تکنولوژی ، خودروسازی و تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاههای الکترونیکی است تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند و بدین ترتیب بتوانند با جلب نظر مخاطبان سهم بیشتری را به هنگام عرضه به بازار به خود اختصاص دهند. نام این نمایشگاه نیز کلمه اختصاری عبارت Consumer Electronics Show به معنای نمایشگاه محصولات الکترونیکی برای مصرف کنندگان است.

    بر اساس گزارش وب سایت digitaltrends، این شاسی بلند الکتریکی که قرار است در سال 2021 میلادی روانه بازار شود، قادر خواهد بود مسافتی معادل 300 مایل را بپیماید.

    با اینکه هنوز جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص این شاسی بلند الکتریکی لوکس و زیبا منتشر نشده است، به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، این محصول می تواند رقیب سرسختی برای بسیاری دیگر از رقبای آمریکایی خود همچون محصولات مشابه توسعه داده شده توسط فورد، جنرال موتورز و تسلا باشد و سلطه آنها در بازار کشورهیا مختلف بخصوص ایالات متحده آمریکا را به چالش بکشاند.

    همچنین فیسکر اعلام کرده است که خودروهای این برند نیازی به ایستگاههای شارژ اختصاصی ندارند و همانند بسیاری دیگر از وسائل نقلیه الکتریکی قابلیت شارژ با ایستگاههای شارژ شبکه یکپارچه  Electrify America را دارند.

    گزارش‌ها حاکیست که این خودرو امکان جدیدی تحت عنوان California Mode را داراست که به راننده وسرنشینان خودرو اجازه می‌دهد در صورت تمایل نمایی کامل و بی نظیر از منظره خارج از خودرو را تماشا کنند . این حالت بر روی همه تریم های مختلف فیسکر اوشن بجز مدل پایه موجود خواهد بود.

    فیسکر اوشن همچنین به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 80 کیلووات ساعت مجهز شده است که می تواند مسافتی معادل 250 تا 300 مایل را با هر بار شارژ کامل بپیماید. این خودرو همچنین چهارچرخ محرک (4WD) خواهد بود که کاملا مناسب طراحی ظاهری و قامت بلند شاسی آن است.

    بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

    بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو