فونیکسریمکسبهتام

توصیه رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای؛

مردم سوار ماشینهای پلاک شخصی نشوند

عصر خودرو- رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: قطعا تخلفاتی در زمینه کرایه‌های بین‌شهری صورت گرفته است اما از مردم می‌خواهیم با ماشین‌های سواری پلاک شخصی سفر نکنند؛ چرا که نمی توان آن‌ها را رصد کرد.

مردم سوار ماشینهای پلاک شخصی نشوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، عبدالهاشم حسن‌نیا  اظهار کرد: قطعا تخلفاتی در زمینه کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی بین شهری صورت گرفته اما تعداد آن‌ها زیاد نیست. در این رابطه حتما با متخلفان برخورد می کنیم.

    وی افزود: مشکل اصلی ما در این زمینه، ماشین‌های سواری‌ پلاک شخصی است که غیر قانونی مسافرکشی می‌کنند و به همین دلیل از مردم می خواهیم سوار این خودروها نشوند و به خاطر کرایه کمتر ریسک استفاده از این خودروها را نپذیرند.

    رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه  مردم با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند خودروهای سواری کرایه پلاک عمومی می توانند از خدمات در نظر گرفته شده بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر  سواری‌های کرایه پلاک عمومی قابل رصد و کنترل بوده و حتی سرعت آن‌ها را هم می‌توان رصد کرد. به همین دلیل است که بر اساس گزارش‌های رسمی موجود، میزان تصادفات جاده‌ای در سواری‌های کرایه پلاک عمومی بسیار کم است و عمدتا شاهد تصادف سواری‌های پلاک شخصی‌ هستیم.

    حسن نیا اعلام کرد: از سوی دیگر سواری‌های کرایه پلاک عمومی و سرنشینان آن‌ها بیمه هستند و از این جهت می‌توان مطمئن‌تر با آن‌ها سفر کرد؛ بنابراین با توجه به این مزایا و دیگر ویژگی‌هایی که  خودروهای سواری پلاک عمومی دارند، از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه از سواری‌های مسافرکش پلاک شخصی برای انجام سفرهای بین‌شهری خود استفاده نکنند تا بتوانیم بر رفتار و عملکرد رانندگان در همه مسیرها نظارت کافی داشته باشیم و از حقوق مسافران دفاع کنیم.

    وی با اشاره به کسانی که تمایل دارند در بخش ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین شهری خدمت کنند، اظهار کرد: ما از این افراد استقبال می کنیم و حتی برای خرید اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه پلاک عمومی به آنها کمک خواهیم کرد و تسهیلاتی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو