فونیکسریمکسبهتام

مدیر خدمات پس از فروش KTL، نماینده رسمی هیوندای در ایران :

سرویس کلینیک آغاز زمستان برای محصولات هیوندای تا ۶دی ادامه دارد

عصر خودرو- خودروها با آغاز فصل سرما نیازمند مراقب و توجه ویژه هستند و خودروهایی با تکنولوژی روز مانند محصولات هیوندای، سرویس های ویژه با قطعات اصل توسط نیروهای آموزش دیده و متخصص را نیاز دارند.

سرویس کلینیک آغاز زمستان برای محصولات هیوندای تا ۶دی ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به عنوان نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران به تازگی طرحی با عنوان "سرویس کلینیک آغاز زمستان" را از 23آذرماه آغاز کرده است و تا ششم دی ماه ، خدمات ویژه با تخفیف های متنوع به دارندگان انواع خودروهای هیوندای را در 45 نمایندگی رسمی در سراسر کشور ارائه می کند. به همین بهانه گفت و گویی با علیرضا عرفان؛ مدیر خدمات پس از فروش شرکت KTL داشته ایم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.
    مدیر خدمات پس از فروش شرکت KTL هدف از اجرای طرح سرویس کلینیک آغاز زمستان را بازدید تخصصی رایگان خودرو در راستای آمادگی خودرو برای فصل سرما عنوان کرد و افزود: برخورداری از تخفیفات ویژه در سرویسهای ادواری و قطعات یدکی از مهم ترین ویژگی های این طرح برای محصولات هیوندای است.
    عرفان در زمینه مزایای حضور مشتریان در این سرویس کلینیک گفت : ما در این سرویس کلینیک تست رایگان خودرو با دستگاه عیب یاب و بازدید فنی رایگان خودرو مطابق چک لیست را در برنامه داریم و همچنین تخفیف های ویژه ای روی موارد متعدد سرویس خودرو به مشتریان ارائه می کنیم.
    مدیر خدمات پس از فروش نماینده رسمی هیوندای در ایران، تعداد نمایندگی های مجاز برای ارائه خدمات در طرح سرویس کلینیک آغاز زمستان KTL را 45 مرکز اعلام کرد و گفت : در این طرح بازدید رایگان سیستم گرمایش خودرو، 20% تخفیف اجرت پکیج سرویس ادواری مربوط به طرح سرویس کلینیک آغاز زمستان (اجرتهای تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر تهویه مطبوع و اجرت تعویض فیلتر سوخت در صورت نیاز به تعویض)، 20% تخفیف سیال روغن موتور، 20% تخفیف قطعه فیلتر تهویه مطبوع و 10% تخفیف قطعات فیلتر هوا و فیلتر روغن موتور به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
    عرفان در پاسخ به سوالی در زمینه تفاوت ارائه سرویس در نمایندگی های KTL در مقایسه با دیگر تعمیرگاه ها گفت : نمایندگیهای رسمی با بهره گیری از تکنیسین های آموزش دیده و با استفاده از استاندارد های تعریف شده هیوندای و چک لیست های مدون، با توجه به کیلومتر پیموده شده خودرو و شرایط فعلی بازدید ها، خدماتی بصورت پکیج های سرویس دوره ای در اختیار مشتریان قرار میدهند و توصیه های لازم را به مشتریان انجام می دهند اما سایر تعمیرگاهها عموما به تعویض روغن و فیلتر ، لنت و ... بدون کنترل تخصصی مابقی قسمتها بسنده می کنند.
    مدیر خدمات پس از فروش شرکت KTL در ادامه از امکان حضور همه خودروهای هیوندای در این سرویس کلینیک و بهره مندی از تخفیفات و خدمات ویژه خبر داد و افزود : تمامی خودروهای هیوندای وارداتی یا تولیدی فارغ از اینکه خودرو توسط کرمان موتور فروخته شده باشد یا شرکت های دیگر، گارانتی دار، فاقد گارانتی یا متفرقه مشمول این طرح می شوند.
    استمرار چنین طرح هایی از سوی نماینده رسمی هیوندای در ایران مساله مهم دیگری بود که عرفان در این زمینه به خبرنگار «عصرخودرو» گفت : قطعا این اقدامات بصورت دوره ای جهت برقراری سلامت خودروهای هیوندای که در سطح کشور تردد دارند انجام خواهد شد.
    عرفان همچنین در زمینه نحوه دریافت این خدمات گفت : متقاضیان استفاده از مزایای طرح سرویس کلینیک آغاز زمستان در نمایندگی های رسمی هیوندای می توانند از طریق تماس با شماره 42724 – 021 اطلاعات نزدیک ترین نمایندگی به محل مورد نظر خود را استعلام کنند و طی تماس با نمایندگی های شهر محل سکونت خود می توانند نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند.
    شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو، نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی در ایران با هدف فروش و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری تولیدی و وارداتی شرکت هیوندای از ابتدای سال 1397 فعالیت خود را شروع کرده است. در این راستا با تجهیز شبکه نمایندگیهای مجاز در سراسر کشور و پیاده سازی استانداردهای بین المللی شرکت هیوندای و برخورداری از پرسنل فنی و ستادی مجرب و آموزش دیده در سراسر کشور عزیزمان و با تأمین قطعات یدکی اصلی از شرکت هیوندای موتور کره جنوبی، آماده ارائه خدمات به خودروهای هیوندای در ایران می باشد.


    علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانند به وب سایت شرکت KTL ( http://bit.ly/2YMb87v) مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو