فونیکسریمکسبهتام

استفاده از راه‌های اضطراری در ترافیک

عصر خودرو- رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه شبکه راه‌های اضطراری شهر تهران گفت که می‌توان از راه‌های اضطراری در زمان راه‌بندان و ترافیک سنگین در پایتخت استفاده کرد.

استفاده از راه‌های اضطراری در ترافیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، رضا کرمی محمدی در نشست ماهانه مدیران ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه که امروز در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، گفت:  شبکه مسیرهای اضطراری شهر تهران بعد از تصویب در شورای هماهنگی مدیریت بحران وارد فاز اجرا شده و اقدامات لازم برای طراحی تابلوها، معرفی به شهروندان و ... نیز در دستور کار قرار گرفت که این اقدامات در برخی از مناطق به پایان رسیده است.

    رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گزارشی از وضعیت نصب تابلوهای معرفی مسیرهای اضطراری در مناطق 22 گانه افزود: در حال حاضر با همکاری معاونت‌های حمل و نقل مناطق، ساخت و نصب تابلوهای معرفی مسیرهای اضطراری در 20 موقعیت در امتداد بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر انجام شده و برنامه ریزی برای نصب 9 مورد دیگر در مناطق 1، 3، 6 و 7 و  یک مورد در منطقه 2 نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

    کرمی محمدی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و بارش برف و باران گفت: لازم است که پروژه شبکه راه‌های اضطراری شهر تهران هر چه سریع‌تر اجرایی شوند. همچنین می‌توان از  این طرح و راه‌های اضطراری در زمان راه بندان و ترافیک سنگین نیز استفاده کرد.

    وی در ادامه با بیان اینکه شرکت گاز استان تهران اقدامات ارزشمندی را در حوزه مقاوم سازی و کاهش خطرپذیری تاسیسات گاز رسانی شهر تهران انجام داده است، افزود: ستادهای مدیریت بحران مناطق می توانند در این امر تسهیل‌گر باشند.

    کرمی محمدی گفت: ستادهای مدیریت بحران مناطق به منظور پیشبرد و تسهیل طرح های مقاوم سازی و کاهش خطرپذیری تاسیسات گاز رسانی شهر تهران نهایت همکاری را با شرکت گاز استان تهران داشته باشند.

    وی همچنین با بیان اینکه دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق نقش مهمی در حوزه کاهش مخاطرات شهر تهران ایفا می‌کنند، افزود: دغدغه دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق باید رفع مشکلات شهروندان در حوزه مدیریت بحران باشد و باید با پیگیری‌ها و هماهنگی‌هایی که به عمل می‌آورند نسبت به کاهش مخاطرات در مناطق اقدام کنند.

     

     

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو