فونیکسریمکسبهتام

پلیس باید از بهترین خودروها استفاده کند

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که نیاز واقعی پلیس در رقم بودجه‌ای امسال مد نظر قرار نگرفته است.

پلیس باید از بهترین خودروها استفاده کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش طرح ترافیک زمستانی 98 که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد گفت: امسال در طرح زمستانی تمرکز ویژه‌ای بر روی محل‌هایی که قبلا حوادث رانندگی در آن رخ داده بود داشتیم. امیدواریم با هماهنگی و همراهی تمام دستگاه‌ها بتوانیم این آمار را کاهش دهیم.

    وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی نیز میان دستگاه‌های مختلف نظیر اورژانس، هلال احمر و راه داری و ... با پلیس وجود دارد؛ در مورد این که آیا دستگاه‌هایی کم کاری می‌کردند گفت: در برخی ازاستانها اگر مواردی از کوتاهی و عدم همکاری وجود داشته باشد ما این موارد را اعلام کرده‌ایم.

    اشتری در پاسخ به پرسشی درباره‌ی وضعیت بودجه نیروی انتظامی در لایحه بودجه 99 نیز اظهار کرد: نیاز واقعی ما در این بودجه هنوز تصویب نشده است و ما در حال رایزنی با دولت و مجلس و دیگر مسئولان مربوطه هستیم که بتوانیم اقداماتمان را در این زمینه انجام دهیم، البته مردم نگران نباشند و ما تحت هر شرایطی خدماتمان را ارائه خواهیم داد.

    وی در مورد خودروهای جدید پلیس نیز گفت: مجموعه نیروی انتظامی باید از بهترین خودروها در اجرای ماموریت استفاده کند. در دنیا هم به همین شکل است و پلیس کشورها بهترین خودروها را در اختیار دارد. در این میان خودروهای داخلی در اولویت ما هستند و خودروهای خارجی نیز با مجوز نیروهای مسلح و از سوی وزارت دفاع برای ما تامین شده‌اند.

    فرمانده ناجا افزود:‌ ما به دنبال نوسازی و بروز کردن ناوگان خودرویی، تجهیزاتی و دست افزاری خود هستیم.

    وی در مورد تعداد دوربین‌های ثبت تخلفات در جاده‌ها ادامه داد: در این زمینه توافقاتی میان پلیس و وزارت راه امضاء شده و امیدواریم که با کمک دولت تا پایان امسال این دوربین‌ها در جاده‌ها نصب شود.

    وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی سهمیه بندی بنزین در خودروها نیز گفت: همان تاثیری که در جامعه گذاشته است، سهمیه بندی بنزین بر روی پلیس و خودروهای پلیس نیز داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو