فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز خبرداد:

عدم صدور مجوز فعالیت سرویس مدارس برای خودروهای بدون معاینه فنی

عصر خودرو- رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از عدم صدور مجوز فعالیت سرویس مدارس برای خودرو های بدون معاینه فنی خبر داد.

عدم صدور مجوز فعالیت سرویس مدارس برای خودروهای بدون معاینه فنی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مسعود حسن شاهی ضمن اشاره  برضرورت واهمیت ایمنی سرویسهای مدارس گفت: از ابتدای کار صدور مجوز صلاحیت سرویس های مدارس اخذ و اصالت گواهی معاینه فنی در فرایند صدور مجوزها دیده شده است.

    وی اضافه کرد:  خودرو های دوگانه سوز نیز جهت ایمنی بیشترمیبایست گواهی تست سیستمهای سوخت رسان گازی پیش از اخذ گواهی معاینه فنی دریافت نمایند .

    رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین افزود: ارتقاء سطح ایمنی خدمات حمل ونقل همگانی از جمله رسالت سازمان است که در این خصوص علاوه بر بازرسان و ناظران سازمان ،کلیه شرکتهای حمل و نقل متولی سرویس مدارس و مدیران اجرایی تحت نظارت سازمان آموزش و پرورش نیز در طول ارایه خدمات موظف به کنترل کمی و کیفی خودرو ها هستند.

    حسن شاهی تاکید کرد: مسئولیت هر گونه حوادث مربوط به عدم ایمنی و استاندارد های لازم در سیستم گاز سوز خودرو بر عهده رانندگان  است و تاکید می شود حتما فرایند گازسوز کردن خودروها را در مراکز مجاز و دارای گواهی استاندارد انجام داده و گواهی و بیمه نامه آزمون سیستم سوخترسانی گاز خودرو را از مراکز فوق الذکر دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط