فونیکسریمکسبهتام

۲۷ میلیاردریال قطعات خودروی خارجی درپارسیان کشف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی ودریابانی شهرستان پارسیان ۲۷ میلیارد ریال قطعات خودروهای لوکس خارجی قاچاق کشف شد.

۲۷ میلیاردریال قطعات خودروی خارجی درپارسیان کشف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سردار غلامرضا جعفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی پارسیان درپی دریافت خبری مبنی براینکه افرادی سودجو خودروهای لوکس خارجی را در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پس از اوراق نمودن به صورت غیرمجاز وارد نوار ساحلی این شهرستان کرده و در درون کشور توزیع می کنند، پیگیری موضوع را در دستور کار  قراردادند.
    وی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات فنی وپلیسی محل انباشت قطعات قاچاق خودوری خارجی را در بندر شیو پارسیان شناسایی کردند و پس از هماهنگی قضایی وهمکاری عملیاتی ماموران دریابانی شهرستان به محل  اعزام شدند.
    فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: ماموران در بازرسی از محل موردنظر، بدنه یک دستگاه خودروی سانتافه با متعلقات، بدنه یک دستگاه خودروی 206 با متعلقات، انواع قطعات خودروهای خارجی از جمله 10 سقف، 7 عدد داشبرد کامل به همراه سیم کشی، درب خودرو، سپر و رادیاتور، موتور، گیربکس،کاپوت ،اکسل و 4 دستگاه فن چیلر بزرگ صنعتی کشف کردند.
    سردار جعفری، ارزش محموله کشف شده را 27 میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.
    فرمانده انتظامی هرمزگان تاکیدکرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و توزیع انواع موادمخدر، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط