فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۹۹۹»

پرداخت مابه‌التفاوت سهمیه سوخت به تاکسی‌های اینترنتی‌

عصر خودرو- مدیر سامانه سوخت، از واریز سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی از شب گذشته خبر داد و گفت: اطلاعات استخراج و داده‌ها اعتبارسنجی شده و بر این اساس، واریز مابه التفاوت ریالی از شب گذشته آغاز شده است.

پرداخت مابه‌التفاوت سهمیه سوخت به تاکسی‌های اینترنتی‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  شهرام رضایی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: مطابق با مصوبه بند 8 هیات وزیران در خصوص تاکسی‌های اینترنتی قرار بر این بود که وزارت کشور اطلاعات این گروه از دارندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی را به وزارت نفت ارسال نماید تا مابه التفاوت نرخ بنزین را به حساب رانندگان واریز کنیم.

    مدیر سامانه هوشمند سوخت افزود: بر این اساس، تا ساعت 22 شب گذشته، وزارت کشور دیتاهای دارندگان تاکسی‌های اینترنتی را پالایش کرده و در اختیار وزارت نفت قرار داد و بر این اساس، پرداخت مابه التفاوت به حساب رانندگان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

    وی در خصوص واریز مابه التفاوت ریالی بنزین به حساب رانندگان وانت‌بارهای حمل کالا، تصریح کرد: قرار بر این است که در کارگروه سه نفره با حضور نمایندگان وزارت نفت، وزارت کشور و وزارت صنعت، موضوع بررسی شده و هر تصمیمی که کارگروه اتخاذ نماید، لازم الاجرا خواهد بود.

    رضایی گفت: بر این اساس جلسه اضطراری امروز به این منظور تشکیل خواهد شد.

    وی تاکید کرد: سهمیه واریزی ماه جاری برای وانت بارها، تا بیستمین روز ماه جاری کفاف می‌دهد و تا آن موقع زمان مناسب برای واریز مابه التفاوت وجود خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط