فونیکسریمکسبهتام

قهر نخستین خودروی الکتریکی لکسوس با آمریکا

عصر خودرو- به نظر می‌رسد که نخستین خودروی الکتریکی لکسوس در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهد شد.

قهر نخستین خودروی الکتریکی لکسوس با آمریکا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، لکسوس که برند زیرمجموعه تویوتاموتورز ژاپن به شمار می‌رود، به تازگی نسخه الکتریکی کراس اوور UX را رونمایی کرده که گفته می‌شود قابلیت و امکانات منحصر بفردی را داراست و برای راننده و سرنشینان خودرو احساس رفاه، امنیت و آسایش را به ارمغان می آورد.

    این محصول که نخستین خودروی الکتریکی لکسوس محسوب می‌شود، تغییر و تحولات زیادی را در مقایسه با نسخه معمولی خود یعنی کراس اوور UX تجربه کرده است به گونه‌ای که یک موتور با توان تولید 201 اسب بخار قدرت و باتری 54.3 کیلووات ساعت در قسمت جلوی آن جاسازی شده است.

    همچنین انتظار می‌رود این خودرو که UX 300e  نام دارد، قادر خواهد بود مسافتی معادل 250 مایل را در هر بار شارژ کامل بپیماید.

    با اینکه جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول منتشر نشده است اما به نظر می رسد که بزرگترین مشکل آن از نگاه کارشناسان و تحلیلگران، عدم عرضه و دسترسی مشتریان بازار ایالات متحده آمریکا به آن خواهد بود چراکه این محصول در سال 2020 میلادی روانه بازار چین خواهد شد و بعد از آن در سال 2021، در بازار کشورهای اروپایی و انگلستان نیز عرضه خواهد شد اما در این میان نامی از بازار ایالات متحده آمریکا به چشم نمی‌خورد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط