فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۹۵۱»

مردم باید در جریان نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین قرار می‌گرفتند

عصر خودرو- امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم از قبل باید در جریان نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین قرار می‌گرفتند، گفت: اگر برای این طرح از سوی دولت فضاسازی می‌شد شاهد اعتراضات نبودیم.

مردم باید در جریان نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین قرار می‌گرفتند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی شهرستان بروجرد با اشاره به هفته روشندلان اظهار داشت: درست است پروردگار به افراد نابینا نعمت دیدن نداده است اما توفیق تقوا و داشتن اراده ای قوی عنایت کرده است که همواره باید شکرگزار آن باشند.

    وی با تاکید بر نهادینه کردن ندادن ناهار و شام در مجالس ترحیم و عزای فوت شدگان توسط بازماندگان آنها در سطح شهر و روستا، ادامه داد: همه کمک کنید این پدیده نامناسب در سطح اجتماع بر چیده شود چرا که برای خرج کردن هزینه ترحیم راه های دیگری مانند کمک به اقشار ضعیف جامعه هم وجود دارد.

    حجت الاسلام حسینی با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران به علت افزایش قیمت بنزین از سوی دولت، اشکالاتی بر این طرح وارد دانست و افزود: دولت باید طوری برنامه ریزی می کرد که سالیانه 200 تومان به قیمت بنزین اضافه شود نه یکدفعه 3000 هزار تومان شود.

    وی تصریح کرد: اگر افزایش قیمت بنزین فضا سازی می شد نه اینکه به صورت ناگهانی اعلام شود شاید امروز شاهد اعتراضات اینچنینی از سوی برخی افراد اغتشاشگر نمی شدیم.

    امام جمعه بروجرد گفت: اینکه دولت خودروهای بالای 15 سال کاری را از داشتن سهمیه بنزین معاف کرده کار درستی نیست این خودروها به افراد فقیر جامعه تعلق دارد و منبع درآمد برخی خانواده هاست بلکه باید خودروهای میلیاردی را از گرفتن سهمیه بنزین معاف کند.

    وی با بیان اینکه عدالت اقتضا می کند که اگر دولت می خواهد اقدامی انجام دهد بنزین خودروهای مدل بالا را گران کند، افزود: این یارانه ای که دولت به حساب خانوارها ریخته است دردی را درمان نمی کند بلکه دولت می بایست این یارانه را بشکل وام های قرض الحسنه جهت ایجاد اشتغال در اختیار جوانان و مردم جامعه قرار می داد تا در راستای تولید هم کار کرده باشد.

    حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دادن 205 هزار تومان یارانه به خانواده های 5 نفره تا 10 نفره اقدام درستی نیست و میزان آن برای خانوارهایی با 10 نفر عائله توام با عدالت نیست و این با طرح فرزندآوری مخالف است.

    وی ادامه داد: مردم و مراجع تقلید از قبل باید در جریان امور قرار می گرفتند تا مردم اعتراض نشان ندهند چرا که با این اقدام برخی به نام مردم و اعتراضات سوء استفاده کردند به خیابان ها ریختند اغتشاش کردند، بانک ها و پمپ بنزین ها را به آتش کشاندند.

    حجت الاسلام حسینی از همه مسئولان و مردم خواست تا قوه قضاییه را در راستای مبارزه با فساد و گرانی به طور جد در سطح جامعه همراهی و حمایت کنند تا از این طریق قوه قضاییه به مطالبات مردم بهتر بتواند پاسخگو باشد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار