فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری بوشهر اعلام کرد

جزئیات اجرای طرح «راهداری زمستانی»

عصر خودرو- بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز طرح زمستانی راهداری با استقرار ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای ارتباطی و مناطق حیاتی سطح استان خبر داد.

جزئیات اجرای طرح «راهداری زمستانی»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سید حمیدرضا علم  با اشاره به آغاز طرح زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عنوان کرد: طرح زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همزمان با سراسر کشور با هدف ارتقاء توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری برای ارائه خدمات ضروری در فصل پاییز و زمستان پیش رو آغاز شده است.

    وی افزود: در طرح زمستانی راهداری استان بوشهر علاوه بر استقرار  220 دستگاه ماشین آلات راهداری بیش از 300 نفر نیروی راهداری هم مشارکت دارند که در طول اجرای طرح زمستانی راهداری به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

    علم تصریح کرد: این نیروها که در قالب 30 اکیپ گشت راهداری سازماندهی شده اند در 10 راهداری و 7 راهدارخانه و همچنین گلوگاه‌ها و مناطق حیاتی راه‌های استان مستقر می‌شوند و وظیفه مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود محورهای ارتباطی را بر عهده دارند.

    بازگشایی محورها در صورت ریزش احتمالی کوه ها بر سطح جاده ها

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اظهار کرد: بخشی از لجستیک سنگین راهداری هم در مناطق کوهستانی استان نظیر محور دالکی به کنارتخته، اهرم به فراشبند و همچنین جم به عسلویه مستقر می‌شوند تا در صورت ریزش احتمالی کوه ها بر سطح جاده ها نسبت به بازگشایی محورها مبادرت ورزند.

    وی اضافه کرد: اقدامات دیگری  نظیر لایروبی رودخانه ها و تنقیه پل‌ها نیز پیش از این با هدف هموارسازی مسیر سیلاب ها و عبور ایمن و کم خطر آب های سطحی از عرض محورهای ارتباطی انجام شده تا از بروز خسارت به راه‌ها جلوگیری کند.

    سید حمیدرضا علم همچنین خاطرنشان کرد: در طرح زمستانی راهداری از امکانات، ظرفیت و قابلیت مرکز مدیریت راه‌های استان نیز استفاده خواهد شد تا هرگونه حوادث و رخدادهای جاده ای با کمترین زمان ممکن به اطلاع مردم رسانده شود.

    مدیرکل راهداری بوشهر تاکید کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان در طول طرح راهداری زمستانی با سامانه گویای 141 و برخورداری از 17 سامانه نظارت تصویری، 54 سامانه تردد شمار ماشین آلات، 57 سامانه ثبت تخلف سرعت، 8 سامانه تابلو پیام متغیر جاده ای و 3 سامانه توزین در حال حرکت آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو