فونیکسریمکسبهتام

فروش این خودروها به ۱۰ هزار دستگاه در ماه می‌رسد

عصر خودرو- به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو، برخی از خودروهای الکتریکی قابلیت و پتانسیل های بالایی برای فروش بالای ۱۰ هزار دستگاه در ماه دارند.

فروش این خودروها به ۱۰ هزار دستگاه در ماه می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست در سال‌های اخیر با محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان در بازارهای جهانی علی الخصوص کشورهای منطقه آمریکای شمالی، اروپا و شرق آسیا برخوردار شده‌اند.

    بر اساس گزارش وب سایت cleantechnica ، به تازگی کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو برآورد و اعلام کرده‌اند که برخی از خودروهای الکتریکی پتانسیل و قابلیت‌های فراوانی دارند که موجب می شود فروش بالایی نسبت به سایر رقبای خود داشته باشند و بدین ترتیب قادر خواهند بود به میزان فروش بالای 10 هزار دستگاه در ماه نیز دست پیدا کنند.

    بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    در زیر به فهرستی از خودروهای الکتریکی برتر که از نگاه کارشناسان و تحلیلگران خودرو قابلیت تبدیل شدن به پرفروش ترین خودروهای بازارهای جهانی را دارند، خواهیم پرداخت: 

    1. نیسان لیف (Nissan LEAF)

     

     2. نیسان آریا (Nissan Ariya)

     3. فولکس واگن آی‌دی‌باز  (Volkswagen ID.BUZZ)

    4. پژو ای-208 (Peugeot e-208)

    5. اوپل کورسا ای (Opel Corsa-e)

    6. هیوندای کونا الکتریکی (Hyundai Kona EV)

    7. ام جی زد اس (MG ZS)

     

    افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

    دولتهای بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و کاهش دمای کره زمین، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتا تا دهه 2040 میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو