فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۸۶۷»

سهمیه سوخت تاکسی‌ها باید افزایش یابد

عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور، گفت: مقدار سهمیه سوختی که برای رانندگان تاکسی درنظر گرفته شده است کفاف پیمایش آنها را نمی‌دهد و نیاز است که این سهمیه افزایش یابد.

سهمیه سوخت تاکسی‌ها باید افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سعید قیصر، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور  درباره سهمیه سوخت رانندگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور مربوط به شهرهای کمتر از 200 هزار نفر جمعیت است ولی طبیعتا مقدار سهمیه‌ای که برای تاکسی‌ها و حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده کفاف میزان پیمایش آنها را نمی‌دهد و سهمیه آنها باید افزایش یابد.

    وی ادامه داد: اصلاح سهمیه‌های سوخت قابل انجام است و سهمیه‌هایی که فعلا اعلام شده قطعی نیست و ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

    مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور ادامه داد: در بعضی از شهرها نیز جایگاه سوخت CNG نداریم ولی خودروهای تاکسی آنها دوگانه‌سوز هستند بنابراین پیگیر هستیم تا سهمیه آن خودروها نیز مانند خودروهای تک‌سوز باشد و این مشکل  را نیز بتوانیم به این شکل برطرف کنیم.

    قیصر یادآور شد: سهمیه آژانس‌ها و سرویس مدارس نیز در حال بررسی است و آمار پیمایش آنها را در حال تطبیق با سهمیه بنزین می‌دهیم و آن را مجددا به دستگاه‌های ذی‌ربط و هیات دولت اعلام می‌کنیم.

    وی بیان داشت: افزایش کرایه‌ها اجتناب‌ناپذیر است ولی بسته‌های حمایتی را در نظر گرفته‌ایم تا مانع افزایش کرایه تاکسی‌ها شویم.

    مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور خاطرنشان کرد: طبیعتا سهمیه‌ای که برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته‌اند بر روی آن کار کارشناسی صورت نگرفته است و ما به دنبال اصلاح سهمیه‌های بنزین هستیم.

    قیصر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تعداد از شهرها جایگاه CNG ندارند گفت: در حال حاضر حدود 500 شهر ما فاقد جایگاه CNG هستند ولی خودروهای عمومی دوگانه‌سوز دارند که باید سهمیه آنها تک‌سوز شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار