فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت اورند پیشرو:

صنعت قطعه‌سازی با سیلی صورت را سرخ نگه می‌دارد

پلت‌فرم سوخت رسانی ۲۰۰۸داخلی‌سازی نمی‌شد امکان تولید تعهدات باقی‌مانده وجود نداشت

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت اورند پیشرو با اشاره به اینکه مطالبات هلدینگ رایزکو از یکی از خودروسازان به ۳۰۰ میلیاردتومان رسیده است؛ گفت:تعدادی از چک های خودروسازان نیز برگشت خورده و با شرایط دشواری روبه رو هستیم.

صنعت قطعه‌سازی با سیلی صورت را سرخ نگه می‌دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین ،  آرمان موسوی گفت: صنعت قطعه سازی با سیلی صورتش را سرخ نگه می‌دارد و در این وضعیت شاهد بی مهری‌هایی نسبت به قطعه‌سازان هم هستیم.

    وی در ادامه با بیان اینکه امکان ارتقاء استانداردهای سیستم سوخت رسانی تا سطح یورو ٦ را دارا هستیم؛ اضافه کرد:پلت فرم سوخت رسانی سه خودروی پژو  ٣۰١؛ ٢۰۰٨ و سیتروئن C3 نزدیک به هم است و تا حدودی در این پلت فرم‌ها داخلی‌سازی صورت گرفته است.

    مدیرعامل اورند پیشرو تصریح کرد: از تولید 7 هزارمین پژو 2008  به بعد کل سیستم سوخت رسانی را داخلی سازی کردیم و اگر پیش‌بینی‌ها در این زمینه صورت نگرفته بود با آغاز تحریم‌ها و خروج پژو از ایران، عمل به تعهد 10 هزار دستگاه 2008 با مشکل روبه رو می‌شد.

    وی با بیان اینکه داخلی سازی پژو301 از پروژه‌های جدی ایران خودرو است، ادامه داد:اواخر سال جاری نمونه سازی 301 تکمیل و در سال آینده روند تولید آغاز خواهد شد.

    موسوی با تاکید بر اینکه میزان داخلی سازی پژو 301 بسیار بیشتر از پژو 2008 است، گفت:در راستای تولید پژو ٣۰١ قرارداد فعال داریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط