فونیکسریمکسبهتام

آشکارسازی ۱۵۸۵ نقطه پرحادثه جاده‌ای

اختصاص ۲۱۴ میلیارد تومان اعتبار ‌برای رفع نقاط

عصر خودرو- مدیرکل دفتر نگهداری راه‌ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۳۳۹۲ نقطه‌ دارای تصادف در جاده‌‌ها شناسایی شده است، از آشکارسازی ۱۵۸۵ نقطه پرحادثه خبر داد و گفت: پس از آشکارسازی، رفع این نقاط جاده‌ای دنبال می‌شود.

آشکارسازی ۱۵۸۵ نقطه پرحادثه جاده‌ای
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، افشین پیرنون مدیرکل دفتر نگهداری راه‌ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: بحث شناسایی نقاط پرتصادف و دارای تصادف، حدود 2‌ سال است که در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به صورت کاملاً علمی دنبال می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه تاکنون 3392 نقطه دارای تصادف در کشور ‌با مختصات دقیق شناسایی شده است‌، گفت: از این 3392 نقطه، 1585 نقطه بر اساس شاخص و معیارها پرتصادف هستند.

    مدیرکل دفتر نگهداری راه‌ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: در اولین قدم، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به اولویت‌ها، نسبت به ‌آشکارسازی این 1585 نقطه برنامه‌ریزی کرد.

    * آغاز رفع 1585 نقطه پرتصادف در جاده‌ها/ گام اول رفع 1300 نقطه پراهمیت

    پیرنون بیان کرد: ‌‌در پایان سال 95 و در طول سال‌ 96 این 1585 نقطه پرتصادف آشکارسازی و به راننده‌ها و کاربران جاده اعلام عمومی شد، سپس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توسط 10 مشاور این نقاط پرحادثه را به تفکیک استان‌ها در مناطق مختلف کشور بررسی کرد و مطالعه چگونگی رفع این 1585 نقطه را انجام داد. بررسی نقاط، حضور میدانی و تهیه نقشه اصلاحی اولیه انجام شد و از این 1585 نقطه در حال حاضر بیش از 1300 نقطه با طرح اصلاحی و چگونگی اصلاح، برای رفع به استان‌ها ابلاغ شده است.

    وی اضافه کرد: در حال حاضر ادارات کل استانی ‌در حال برطرف کردن نقاط پرحادثه برحسب اولویت هستند‌؛ برای هر استان رفع 10 نقطه پرحادثه در اولویت است و همکاران در برخی استان‌‌ها حال برطرف کردن نقاط پرحادثه و در برخی استان‌‌ها در حال انجام ‌تشریفات قانونی انتخاب پیمانکار هستند‌.

    * اختصاص 214 میلیارد تومان در سال جاری برای رفع نقاط پرحادثه جاده‌ای

    مدیرکل دفتر نگهداری راه‌ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد:  ‌‌امسال‌ مبلغ 214 میلیارد تومان برای رفع نقاط پرحادثه از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص یافت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو