فونیکسریمکسبهتام

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دستور داد:

رسیدگی ویژه به پرونده قضایی حادثه واژگونی وانت حامل دانش آموزان

عصر خودرو- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دستور رسیدگی ویژه به پرونده قضایی حادثه واژگونی وانت حامل دانش آموزان بشاگردی داد.

رسیدگی ویژه به پرونده قضایی حادثه واژگونی وانت حامل دانش آموزان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  در پی وقوع حادثه واژگونی  وانت حامل  15 دانش آموزان بشاگردی که منجر به جان باختن دو نفر از آنها شد رئیس کل دادگستری استان  هرمزگان دستور تشکیل پرونده  قضایی ، رسیدگی ویژه و انجام اقدامات  قانونی در این خصوص را صادر کرد.

    رئیس کل دادگستری هرمزگان دقایقی پس از وقوع این حادثه  ضمن تسلیت به خانواده درگذشتگان حادثه تلخ  واژگونی خودروی حامل دانش آموزان بشاگردی  دستوراتی در راستای تشکیل پرونده ، رسیدگی ویژه و تکمیل تحقیقات با قید فوریت در خصوص بررسی علل این حادثه صادر و تأکید کرد: در راستی احقاق حقوق عامه و جلوگیری از تکرار حوادث از این نوع ، دستگاه قضایی استان به اداره کل آموزش پرورش اعلام نموده به سرعت نسبت به استانداردسازی سرویس مدارس بشاگرد و اختصاص اتوبوس و خودروهای مناسب اقدام کند.

    علی صالحی همچنین از عیادت و بررسی آخرین وضعیت مصدومان حادثه که در بیمارستان حضرت بقیه الله (عج) سردشت درحال مداوا هستند توسط مسئولان قضایی خبر داد و ضمن تأکید بر درمان سریع  حادثه دیدگان افزود: در خصوص متوفیان حادثه نیز تأکیدات لازم در راستای تسریع اقدامات قانونی، احراز هویت ، بررسی علل فوت و تحویل به خانواده ها به  پزشکی قانونی استان ابلاغ شده است.

    رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با  تأکید بر رسیدگی سریع به پرونده قضایی این تصادف و شناسایی مقصر یا مقصرین و علل وقوع این حادثه دستور بررسی وضعیت ایمنی خوردوی حامل دانش آموزان را نیز صادر کرد.

    وی خاطرنشان کرد: پس از انجام کارشناسی ها ، میزان تقصیر مقصران حادثه به صورت دقیق انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

    شایان ذکر است :وانت سایپا که 15 دانش آموز را از روستاهای سرتنگ، بند بارک و موردان دربند صلاح در بشاگرد استان هرمزگان به مدرسه رازی دستگرد درگاز می‌برد ساعت 6:45 روز سه شنبه 14آبان 98 بر اثر سانحه رانندگی واژگون شد و بر اثر این حادثه تلخ یک دانش آموز دختر 13 ساله و یک دانش آموز پسر 13 ساله به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو