فونیکسریمکسبهتام

وزیر دفاع در جلسه فراکسیون ولایی مجلس:

وزارت دفاع برای رفع تمام نیازهای صنعت خودروسازی داخلی آمادگی دارد

عصر خودرو- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در صنعت دفاعی آمادگی داریم در مقابله با تحریم‌های شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز خارجی، تمام نیازهای صنعت خودروسازی داخلی را مرتفع نمائیم

وزارت دفاع برای رفع تمام نیازهای صنعت خودروسازی داخلی آمادگی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز سه‌شنبه با تشریح وضعیت منطقه به اتفاقات اخیر در عراق و لبنان اشاره کرد و افزود: همواره بر این باوریم که رویدادهای حادث شده در این دو کشور، مباحث و مسائل صرفا داخلی این کشورها است و می‌بایست با نقش‌آفرینی مردم این دو کشور به سرانجام برسد و امیدواریم با نقش‌آفرینی آگاهانه مردم لبنان و عراق شاهد حفظ امنیت و ثبات آنان باشیم و مردم بتوانند با تکیه بر قانون، بیگانگان را از هر گونه سوء استفاده و ایجاد ناامنی مأیوس کنند.
    وی افزود: در طول چهل سال اخیر استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا با اعمال توطئه‌ها، ترفندها، حیله‌ها و دشمنی‌های گوناگون از هیچ کوششی در ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های ملی فروگذار نکرده است.

    صنعت دفاعی ارتباط فراگیری با مراکز علمی و دانش بنیان کشور دارد

    وزیر دفاع بیان کرد: در صنعت دفاعی ارتباط گسترده و فراگیری با مراکز علمی، دانشگاهی و دانش‌بنیان تعریف شده است و در حال حاضر سعی شده است از این ظرفیت‌های علمی و ملی در جهت ارتقای قدرت دفاعی حداکثر بهره‌مندی صورت گیرد.
    وزیر دفاع به حمایت و پشتیبانی از صنایع خودروسازی اشاره کرد و افزود: به خودروسازان اعلام شد، در صنعت دفاعی آمادگی داریم در مقابله با تحریم‌های شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز خارجی، تمام نیازهای صنعت خودروسازی داخلی را مرتفع نمائیم و در این بین هرگز رقیبی برای بخش خصوصی و مانع فعالیت‌های آنها نخواهیم شد و در حال حاضر هم همکاری تنگاتنگی با خودروسازان داریم و با عقد قراردادهایی نیازهای اعلامی آنها را مرتفع ساخته‌ایم.
    وزیر دفاع با تشریح رویکردهای کلان در حوزه‌های دفاعی، اولویت اصلی وزارت دفاع را ارتقای توان مبتنی بر تهدیدات دانست و اظهار داشت: در راستای این سیاست راهبردی که مورد تاکید و سفارش فرمانده معظم کل قواست، تمام تلاش خود را برای رفع تهدیدات به کار خواهیم گرفت.
    امیر حاتمی گفت: ارتقای توان رزم در حوزه‌های موشکی، رزم هوایی، رزم زمینی، جنگ الکترونیک و توانمندی‌های انتظامی در دستورکار قرار گرفته است و به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو